„Trade me”, proiectul unei tinere care îşi propune să schimbe o agrafă de păr pe o casă

O tânără în vârstă de 29 de ani a lansat un proiect numit „Trade me” prin care îşi propune să schimbe o agrafă de păr pe o casă. Aceasta speră ca în această vară să obţină locuinţa mult visată, relatează The Guardian.

Urmărește
507 afișări
Imaginea articolului „Trade me”, proiectul unei tinere care îşi propune să schimbe o agrafă de păr pe o casă

Sursă Foto: Youtube GMA Digital

Demi Skipper, în vârstă de 29 de ani şi-a propus să îşi cumpere o casă, dar nu cu bani. Aceasta plănuieşte ca prin troc să reuşească să obţină un imobil, relatează The Guardian.

Demi, a început ingeniosul proiect numit „Trade me” prin care îşi propune să obţină un imobil la schimbul unei agrafe de hârtie după ce a urmărit emisiunea „Ted Talk”.

Tânăra  se afla în sufrageria casei sale închiriate din San Francisco şi tocmai terminase de urmărit un Ted Talk de Kyle MacDonald, cunoscut pentru schimbul unei agrafe de hârtie pe o casă în 2006. 

Pentru mulţi dintre noi, e inimaginabil cum poţi schimba o agrafă de păr pe o casă, însă, Demi o consideră o provocare care ar da peste nas sistemului capitalist. Tânăra speră ca în această vară să obţină locuinţa visată. 

„Nu pot cumpăra nimic. Nu pot folosi niciun ban. Şi nu pot schimba obiecte unei persoane pe care o cunosc”, a explicat aceasta.

Facebook Marketplace, Craigslist şi Ebay sunt principalele platforme de vânzare pe care le foloseşte Skipper. Ea a postat mai întâi o imagine explică proiectul şi a schimbat-o cu o pereche cercei noi de la o femeie de pe Facebook, care era încântată să participe.

Ea a lăsat cerceii pe veranda unei femei dornice să scape de patru pahare, pe care Skipper le-a schimbat cu un aspirator. Apoi aspiratorul a fost schimbat pe o placă de snowboard. Snowboard-ul a mers pentru un Apple TV, primul articol de marcă pe care l-a primit. Televizorul a fost schimbat pe un model vechi Apple MacBook.

Până să facă acestă tranzacţie, „Trade me” nu era atât de cunoscut. Însă acum Skipper are un public numeros, aproape 5 milioane de oameni o urmăresc pe TikTok.

„Următoarea tranzacţie a fost foarte riscantă, deoarece a fost prima pe care a trebuit s-o expediez prin poştă. Aşa că a trebuit să am încredere că persoana cu care tranzacţionez îmi va trimite camera şi obiectivele în schimbul MacBook-ului”, a explicat ea.

Camera a fost schimbată pentru o pereche de adidaşi de colecţie.

„Tipul cu care am făcut tranzacţia m-a ajutat să înţeleg cum îţi dai seama dacă adidaşii sunt reali”, a spus tânăra.

Skipper a continuat apoi să schimbe încă două perechi de adidaşi, aşa cum a sfătuit-o primul comerciant. Ulterior, a găsit un băiat care căuta de mult timp adidaşii pe care ea îi deţinea, şi au făcut schimbul pe un iPhone 11 Max nou.

De atunci, lucrurile pe care le-a primit au devenit tot mai valoroase, dar a întâmpinat şi destul de multe probleme. În prezent, deţine un card de celebritate oferit de lanţul de fast-food Chipotle. Există doar trei astfel de carduri în lume. Proprietarul acestei cărţi de celebritate primeşte mâncare Chipotle gratuită nelimitată timp de un an, plus o cină pentru 50 de persoane.

Skipper spune că e conştientă că oamenii nu ar fi atât de dornici să se implice dacă nu ar exista milioane de oameni care urmăresc „Trade me”, dar este convinsă că oricine îşi poate face propriul proiect de acest gen.

„Există un tânăr de 18 ani în Londra care a ajuns foarte departe şi nici măcar nu este faimos pentru TikTok, dar a făcut-o singur, tranzacţionând cu oameni pe care îi cunoaşte”, îşi aminteşte ea.

În timp ce Skipper nu investeşte bani pentru tranzacţii, ea a decis să plătească pentru transport, spunând că nu e corect să rogi persoana cu care faci tranzacţia să îţi plătească transportul. Tânăra a cheltuit până acum aproximativ 4.000 USD pe transport.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici