Brandurile de lux şi-au extins colaborările cu celebrităţile, incluzând bloggerii şi vedetele de pe reţeaua de socializare online Instagram, pentru a-şi promova colecţiile de modă.
Celebrităţile au avut încasări semnificative în industria cosmetică, un exemplu în acest sens fiind vedeta de reality-show Kylie Jenner, membră a familiei Kardashian, care a devenit miliardară.
Rihanna no carpet do #SAVAGEXFENTYSHOW pic.twitter.com/o7lJUNghiG
— Rihanna Online Midia (@ROBRvideos) September 11, 2019
Cântăreaţa Lady Gaga se pregăteşte şi ea să lanseze un brand de produse de machiaj, care va fi vândut iniţial doar pe Amazon.
Compania Coach a colaborat cu actriţa şi cântăreaţa Selena Gomez pentru a proiecta câteva modele de genţi.
wow this was legit one of the most memorable nights of my entire existence. thank you to the queen herself @rihanna for allowing me to be a part of HISTORY!!!!! YOU SET THE BAR YOU HEAR ME ✨ I love you beyond. shit can’t nobody tell me nothing. Thank you GOD pic.twitter.com/VEka2eu6le
— Normani (@Normani) September 11, 2019
Unul dintre cele mai recente exemple este şi cântăreaţa Rihanna, care şi-a prezentat o colecţie de lenjerie intimă marţi, la Săptămâna Modei de la New York.
Evenimentul a fost unul insolit, accesul cu telefoane mobile şi aparate de fotografiat fiind interzis. Motivul este acela că Rihanna a colaborat pentru acest eveniment cu serviciul Amazon Prime Video, care a distribuit în exclusivitate online întregul show al cântăreţei, „Savage X Fenty”, în peste 200 de ţări.
#SAVAGEXFENTYSHOW. SEPT 20TH. You have no idea how crazy of a show is coming to @primevideo !! Performances by @djkhaled @halsey @bigsean @Migos @fatjoe @asapferg @myfabolouslife & @TierraWhack… pic.twitter.com/bE63HWMe4n
— Rihanna (@rihanna) September 10, 2019
Cunoscută pentru apariţiile ei spectaculoase, artista originară din Barbados a devenit foarte influentă în lumea modei, în special după ce s-a asociat cu o mare companie producătoare de bunuri de lux, Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH).
Marţi, show-ul de modă al cântăreţei Rihanna, care nu a avut legătură cu LVMH, a cuprins şi momente muzicale realizate de artişti ca DJ Khaled şi Halsey şi apariţii speciale ale unor modele precum Cara Delevigne, Bella şi Gigi Hadid.
Presei şi participanţilor li s-a comunicat că realizarea de fotografii în timpul spectacolului este interzisă, iar telefoanele mobile au fost închise.
Jennifer Salke, manager al Amazon Studios, a declarat că abonaţii premium ai Amazon au beneficiat „de un loc în faţă” la spectacolul Rihannei, distribuit pe platforma online