Prima pagină » Life-Inedit » Un agent imobiliar a găsit o modalitate inedită de a promova o casă care nu se vindea. Soluţia s-a dovedit a fi foarte controversată

Un agent imobiliar a găsit o modalitate inedită de a promova o casă care nu se vindea. Soluţia s-a dovedit a fi foarte controversată

Kristin Gyldenege, un agent imoboliar din Houston, a lansat o campanie de promovare mai puţin obişnuită pentru o casă de la periferie care a stat pe piaţă timp de 40 de zile şi pentru care nu a primit nici măcar o ofertă.
Femeia a angajat două modele, bărbat şi femeie, pe care le-a pozat în diferite ipostaze prin casa cu trei dormitoare şi două băi, potrivit FOX News. La scurt timp după aceea, anunţul s-a viralizat. În primele 24 de ore de după publicarea imaginilor a fost văzut de 20.000 de ori. 
 
Totuşi, nu toată lumea a fost încântată de anunţ. Site-ul de imobiliare pe care imaginile au fost publicate, HAR.com, a şters anunţul după ce au fost primite 100 de plângeri. Mai mult, agenţi imobiliari mai bătrâni au acuzat-o pe Gyldenege de lipsă de profesionalism şi că este „o ruşine pentru această profesie”. 
 
Agenta imobiliară a spus că proprietarul casei a fost de acord cu această idee. „În final asta contează – să fac ceea ce este mai bine pentru client”, a declarat ea.