Un controversat desert "aromatizat" cu părul prinţesei Diana, lansat în Marea Britanie

O budincă "aromatizată" cu părul prinţesei Diana, lansată pe piaţă cu ocazia unei expoziţii suprarealiste organizate la centrul cultural Barbican din Londra, a stârnit furia fanilor acesteia, informează express.co.uk.

Urmărește
37 afișări
Imaginea articolului Un controversat desert "aromatizat" cu părul prinţesei Diana, lansat în Marea Britanie

Un controversat desert "aromatizat" cu părul prinţesei Diana, lansat în Marea Britanie (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Producătorul controversatei conserve, Bompas & Parr, a cumpărat păr de-al prinţesei Diana, de pe site-ul eBay, de la un colecţionar de şuviţe din părul celebrităţilor, şi s-a folosit de fragmente din acesta pentru a prepara desertul, vândut la borcan, la preţul de 5 lire sterline (6,07 euro).

Desertul ar putea ajunge şi în magazine, după ce distribuitori de top şi-au manifestat interesul pentru a-l comercializa.

Totuşi, Joan Berry, membră a Cercului Diana, care onorează memoria regretatei prinţese, se întreabă cine ar cumpăra un astfel de produs "bolnav". "Oamenii ăştia vor în mod evident să scoată nişte bani de pe urma numelui prinţesei Diana. Este ridicol. Ce ar crede William şi Harry (fiii prinţesei, n.r.)?".

Sam Bompas, care a fondat firma producătoare, alături de prietenul său din timpul şcolii, Henry Parr, în urmă cu trei ani, a declarat: "A început totul cu gemul ca formă de artă, luând ceva foarte banal şi transformându-l în ceva amuzant, care are un gust bun".

"Pentru desertul din lapte se ia un fragment din părul Dianei, se infuzează în gin, după care acesta se amestecă cu lapte şi zahăr", a explicat acesta. "Ideea din spatele acestui desert este de a oferi oamenilor ceva mai mult decât un borcan de budincă pe care de obicei îl au pe masă la micul dejun. Am ales părul Dianei pentru că are o reală rezonanţă. Este una dintre figurile interesante şi vivace din cultura contemporană, ca şi (Jacqueline) Kennedy. Unii oameni ar putea crede că este o idee bolnavă, dar chiar asta este ideea", a mai spus acesta.

"Sper că este destul de provocator pentru ca oamenii să-l mănânce cu adevărat", a adăugat Bompas.

Gama "Occult Jam" include un desert cu aromă de absint şi ananas, infuzat cu nisip de la Marea Piramidă, şi o versiune cu prune şi fragmente din lemn de stejar din nava Victory a amiralului Nelson. Deserturile au fost special create pentru expoziţia de la Barbican.

Nu este pentru prima dată când Bompas & Parr stârnesc controverse cu creaţiile lor culinare. Firma este faimoasă pentru jeleurile sale, din care a realizat versiuni ale unor obiective turistice din Londra, precum Catedrala Sf. Paul.

Anul trecut, cei doi au inundat o clădire din Londra cu patru tone de punci (un cocteil din rom, zahăr, lămâie, n.r.), suficient pentru 25.000 de persoane, şi au creat un cocteil spray din gin tonic.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici