Un magazin britanic lansează o ciocolată de lux numită "Credit crunch"

Un magazin britanic a lansat duminică o nouă ciocolată de lux numită "Credit crunch", termenul englezesc folosit pentru a descrie criza financiară internaţională care durează de mai bine de o lună.

Urmărește
30 afișări
Imaginea articolului Un magazin britanic lansează o ciocolată de lux numită "Credit crunch"

Un magazin britanic lansează o ciocolată de lux numită "Credit crunch" (Imagine din arhiva Mediafax Foto)

"Chiar dacă oamenii încearcă să cheltuiască mai puţin în acest moment, totuşi vor să-şi facă mici plăceri oferindu-şi lucruri de calitate şi de lux", a subliniat Ewan Venters, directorul departamentului de alimentaţie al magazinului Selfridge.

"Ciocolata de calitate este soluţia, deoarece este relativ ieftină, oferă satisfacţie pe loc şi vă ajută într-adevăr să vă simţiţi mai bine", a adăugat el.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici