Un pasager confuz a creat haos la bordul unui avion: O femeie a lansat, din greşeală, toboganul de urgenţă, iar zeci de pasageri au fost evacuaţi

O aeronavă de pe aeroportul din Manchester, Marea Britanie, a decolat cu aproape opt ore întârziere, după ce un pasager „uşor confuz” a deschis uşa de la ieşirea de urgenţă, confundând-o cu toaleta aeronavei, transmite The Guardian.

Urmărește
3731 afișări
Imaginea articolului Un pasager confuz a creat haos la bordul unui avion: O femeie a lansat, din greşeală, toboganul de urgenţă, iar zeci de pasageri au fost evacuaţi

Zbor întărziat din cauza unui pasager nedumerit/ confuz. Ce uşă a deschis o femeie, în căutarea toaletei dintr-un avion

Zborul companiei Pakistan International Airways (PIA), cu destinaţia Islamabad, era pe punctul de a începe manevrele de decolare atunci când o femeie a deschis uşa greşită, lansând toboganul pentru situaţii de urgenţă.

Pasagera speriată a spus echipajului aeronavei că a crezut că uşa era cea a toaletei. Compania aeriană şi reprezentanţii aeroportului din Manchester, Marea Britanie au confirmat detaliile incidentului.

Aeronava cu aproape 400 de pasageri la bord a decolat într-un final de pe aeroportul din Manchester, sâmbătă, în jurul orei 17.00, scrie The Guardian. Avionul a ajuns la Islamabad cu o întârziere de şapte ore. Alte avioane care erau pregătite pentru decolare la aeroportul din Manchester au înregistrat şi ele întârzieri din cauza incidentului.

Cu toate acestea, peripeţiile nu s-au terminat aici. Zborul PK702 a reuşit să decoleze doar după ce 38 de pasageri s-au oferit să renunţe la locurile lor, din cauza capacităţii de evacuare reduse. De asemenea, unii pasageri s-au plâns că bagajele lor au rămas pe aeroportul din Manchester.

Unul dintre pasageri a scris pe Twitter, sub numele de „Sleeping Beauty/ Frumoasa adormită”, că „serviciul cu clienţii a fost patetic”. „Sunt unul dintre cei 38 de pasageri care s-au oferit să renunţe la locul său, de pe zborul PK702, pentru ca aeronava să poată zbura către Islamabad, cu condiţia ca bagajele noastre să ajungă la destinaţia corectă. Dar, atunci când am ajuns Ia Islamabad, am fost informaţi că de fapt bagajele au rămas la aeroportul din Manchester. Am suferit destul”, a continuat postarea.

Un purtător de cuvând pentru PIA a declarant că „toţi pasagerii au primit cină, iar pasagerii debarcaţi au beneficiat de transport şi cazare la hotel”. De asemenea, PIA regretă disconfortul creat din cauza incidentului.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici