Un prinţ saudit a cheltuit 15 milioane de euro la parcul Disneyland din Paris

Un prinţ saudit a cheltuit, la sfârşitul lunii mai, 15 milioane de euro la parcul de distracţii Disneyland Paris, cu ocazia unui sejur de trei zile, în timpul căruia a vizitat multe atracţii şi a asistat la numeroase spectacole, alături de 60 de invitaţi.

Urmărește
337 afișări
Imaginea articolului Un prinţ saudit a cheltuit 15 milioane de euro la parcul Disneyland din Paris

Un prinţ saudit a cheltuit 15 milioane de euro la parcul Disneyland din Paris (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Prinţul Fahd al-Saud şi-a petrecut vacanţa la Disneyland Paris în perioada 22-24 mai, au anunţat mai multe surse.

"Evenimentul a fost organizat cu titlu privat" de serviciul Euro Disney dedicat rezervărilor speciale pentru comitetele companiilor, firmelor şi persoanelor private, a confirmat grupul Disney.

Pe durata sejurului său, prinţul, care a sărbătorit în acest fel obţinerea diplomei universitare, "a privatizat parcul pe «landuri»", ceea ce înseamnă că anumite spaţii îi erau rezervate în timpul zilei, ca şi dimineţile, înainte de deschidere, şi seara, după închidere, a relatat una dintre surse.

În total, prinţul a avut alături de el circa 60 de persoane. Spectacole inedite au fost organizate pentru ei, cu "personaje rare" ale grupului Disney.

Potrivit unei surse, "un serviciu de securitate special a fost implementat" pentru acest vizitator, unul dintre cei mai buni clienţi ai parcurilor Disney.

Parcul, care a primit 16 milioane de vizitatori în 2012, realizează o parte din cifra sa de afaceri din astfel de vizite private.

Cele 15 milioane de euro cheltuite reprezintă însă doar o picătură de ocean în activitatea financiară a grupului: din octombrie 2011 până în septembrie 2012, Disneyland, numărul 1 european în domeniul parcurilor de distracţii, a avut o cifră de afaceri de 1,324 miliarde de euro şi o pierdere netă de 85,6 milioane de euro.

10% din acţiunile grupului sunt deţinute de prinţul saudit şi omul de afaceri Al Walid.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici