Un program TV inspirat din traficul bucureştean, selecţionat şi prezentat la Cannes

Un program TV românesc, inspirat din infernalul trafic bucureştean şi intitulat "Rush Hour Challenge", a fost selecţionat în premieră pentru a fi prezentat la MIPFormats, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune, care s-a desfăşurat la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes.

Urmărește
47 afișări
Imaginea articolului Un program TV inspirat din traficul bucureştean, selecţionat şi prezentat la Cannes

Un program TV inspirat din traficul bucureştean, selecţionat şi prezentat la Cannes (Imagine: Laszlo Mihaly/Mediafax Foto)

În acest an, MIPTV, cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care se desfăşoară la Cannes în perioada 12 - 16 aprilie, a inclus MIPFormats, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune.

În cadrul MIPFormats s-a desfăşurat competiţia "Fresh Talent Pitch", iar un juriu de specialişti în televiziune a selectat zece idei originale de formate de televiziune din cele 110 înscrise în competiţie. Totodată, datorită numărului mare de formate înscrise în competiţie şi a calităţii proiectelor, juriul a decis să reţină 20 de formate suplimentare, printre care şi formatul de televiziune "Rush Hour Challenge/ Trafic bară la bară" al casei de producţie din România Media Factory.

Casa de producţie românească este reprezentată la Cannes de Monica Senchiu, director general, Marius Toader, director de creaţie, şi Ana Răduleţ, director de relaţii internaţionale.

Marius Toader a declarat, pentru MEDIAFAX, că a creat formatul de televiziune "Rush Hour Challenge" dintr-o "furie". "Eu urăsc să merg cu masina. Dintr-o furie am creat acest format, ca pe un demers împotriva a ceea ce se întâmplă în Bucureşti. Iniţial l-am creat pentru România şi avea un stil mai jurnalistic, însă varianta prezentată aici (la Cannes, n.r.) am dus-o mult spre entertainment şi eco, green", a explicat directorul de creaţie al Media Factory.

În mod concret, "Rush Hour Challenge" este o emisiune-concurs cu doi competitori care se întrec în probe urbane, unele dintre probe fiind ecologiste. "Spre exemplu, avem o probă legată de cine consumă cel mai puţin combustibil sau alta, de cine găseşte cel mai bun loc de parcare", a spus Marius Toader.

Formatul "Rush Hour Challenge" a fost prezentat la Cannes de Ana Răduleţ, directorul de relaţii internaţionale al Media Factory, şi primit cu aplauze de specialiştii prezenţi la vizionare.

În urma prezentării formatului românesc la Cannes, casa de producţie Media Factory se va întâlni, pe parcursul târgului de televiziune MIPTV, pentru a vinde "Rush Hour Challenge", cu reprezentanţii unor companii de distribuţie de programe din ţări cu trafic intens, precum Rusia, Polonia şi Turcia, dar şi cu producători şi distribuitori importanţi la nivel internaţional, precum Endemol.

"A fost o oportunitate să ne testăm capacitatea de creaţie", a mai spus Marius Toader.

Fondată în 2002, Media Factory este una dintre primele casele de producţie independente din România. Media Factory a produs până în prezent peste 20 de formate de televiziune, printre care "Vine Teo!", "România mea", "Reporter Incognito", "Animat Planet Show" şi "Aruncaţi din tren".

(Corespondenţă de la trimisul MEDIAFAX la Cannes, Mădălina Cerban, madalina.cerban@mediafax.ro)

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici