- Home
- Life-Inedit
- CANNES, (13.04.2010, 15:46)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Un program TV inspirat din traficul bucureştean, selecţionat şi prezentat la Cannes
Un program TV românesc, inspirat din infernalul trafic bucureştean şi intitulat "Rush Hour Challenge", a fost selecţionat în premieră pentru a fi prezentat la MIPFormats, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune, care s-a desfăşurat la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes.
Urmărește
47 afișări
Un program TV inspirat din traficul bucureştean, selecţionat şi prezentat la Cannes (Imagine: Laszlo Mihaly/Mediafax Foto)
În acest an, MIPTV, cel mai important târg european de vânzare şi achiziţionare de produse de televiziune, care se desfăşoară la Cannes în perioada 12 - 16 aprilie, a inclus MIPFormats, o secţiune "premium" dedicată formatelor de televiziune.
În cadrul MIPFormats s-a desfăşurat competiţia "Fresh Talent Pitch", iar un juriu de specialişti în televiziune a selectat zece idei originale de formate de televiziune din cele 110 înscrise în competiţie. Totodată, datorită numărului mare de formate înscrise în competiţie şi a calităţii proiectelor, juriul a decis să reţină 20 de formate suplimentare, printre care şi formatul de televiziune "Rush Hour Challenge/ Trafic bară la bară" al casei de producţie din România Media Factory.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce trebuie să știi despre alegerile prezidențiale și referendumul din 24 noiembrie? Aproape 19.000 de secții de votare vor fi deschise pe teritoriul României începând cu ora 07:00
-
Adrian Sârbu: Votezi cu tine sau cu un om care te minte în fiecare zi? Duminică du-te şi pune ştampila pe alb!
-
Alegeri prezidenţiale. Peste 218.000 de români au votat în străinătate până la ora 22.00
-
Preşedintele AEP s-a întâlnit cu observatorii internaţionali acreditaţi la alegerile din România
Casa de producţie românească este reprezentată la Cannes de Monica Senchiu, director general, Marius Toader, director de creaţie, şi Ana Răduleţ, director de relaţii internaţionale.
Marius Toader a declarat, pentru MEDIAFAX, că a creat formatul de televiziune "Rush Hour Challenge" dintr-o "furie". "Eu urăsc să merg cu masina. Dintr-o furie am creat acest format, ca pe un demers împotriva a ceea ce se întâmplă în Bucureşti. Iniţial l-am creat pentru România şi avea un stil mai jurnalistic, însă varianta prezentată aici (la Cannes, n.r.) am dus-o mult spre entertainment şi eco, green", a explicat directorul de creaţie al Media Factory.
În mod concret, "Rush Hour Challenge" este o emisiune-concurs cu doi competitori care se întrec în probe urbane, unele dintre probe fiind ecologiste. "Spre exemplu, avem o probă legată de cine consumă cel mai puţin combustibil sau alta, de cine găseşte cel mai bun loc de parcare", a spus Marius Toader.
Formatul "Rush Hour Challenge" a fost prezentat la Cannes de Ana Răduleţ, directorul de relaţii internaţionale al Media Factory, şi primit cu aplauze de specialiştii prezenţi la vizionare.
În urma prezentării formatului românesc la Cannes, casa de producţie Media Factory se va întâlni, pe parcursul târgului de televiziune MIPTV, pentru a vinde "Rush Hour Challenge", cu reprezentanţii unor companii de distribuţie de programe din ţări cu trafic intens, precum Rusia, Polonia şi Turcia, dar şi cu producători şi distribuitori importanţi la nivel internaţional, precum Endemol.
"A fost o oportunitate să ne testăm capacitatea de creaţie", a mai spus Marius Toader.
Fondată în 2002, Media Factory este una dintre primele casele de producţie independente din România. Media Factory a produs până în prezent peste 20 de formate de televiziune, printre care "Vine Teo!", "România mea", "Reporter Incognito", "Animat Planet Show" şi "Aruncaţi din tren".
(Corespondenţă de la trimisul MEDIAFAX la Cannes, Mădălina Cerban, madalina.cerban@mediafax.ro)
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Votezi cu tine sau cu un om care te minte în fiecare zi? Duminică du-te și pune ștampila pe alb!
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe