Un radiolog strânge bani pentru bolnavii de cancer într-un mod inedit - GALERIE FOTO

Mark Udovitch, un medic radiolog din Sydney, Australia, a găsit o modalitate inedită de a strânge bani pentru bolnavii de cancer, cu a căror suferinţă se confruntă zi de zi la locul de muncă: acesta se lasă fotografiat în timp ce intră în pielea mai multor celebrităţi sau personaje faimoase.

Urmărește
916 afișări
Imaginea articolului Un radiolog strânge bani pentru bolnavii de cancer într-un mod inedit - GALERIE FOTO

Un radiolog strânge bani pentru bolnavii de cancer într-un mod inedit - GALERIE FOTO

Bărbatul a început să recreeze imagini populare cu celebrităţi, în care el este personajul principal, pe care le publică apoi pe o pagină de Facebook prin intermediul căreia oamenii pot dona bani, scrie Go4it.

Printre vedetele imitate de Udovitch se numără Janet Jackson, Jon Snow, Printesa Leia din seria Star Wars şi Khaleesi (Mama Dragonilor din seria Urzeala Tronurilor).

La început, Udovitch a vrut să atragă atenţia asupra problemei majore pe care o reprezintă cancerul, dar în scurt timp imaginile lui au devenit foarte populare, aşa că s-a gândit să adauge şi componenta de strângere de fonduri la campania lui.

„Costumele” folosite în fotografii sunt realizate din tot felul de obiecte pe care radiologul şi prietena lui, care este fotograf profesionist, le au prin apartament.

La sfârşitul seriei de fotografii, Udovitch se va rade în cap. El a luat această decizie după ce a văzut cât de afectată mental a fost recent o pacientă bolnavă de cancer după ce şi-a pierdut părul.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici