Vânzări de peste 13,4 milioane de euro, la Luxury Show 2007

Companiile prezente la cea de-a doua ediţie a târgului Luxury Show au înregistrat vânzări de peste 13,4 milioane de euro, pe parcursul celor patru zile dedicate brandurilor de lux.

Urmărește
2 afișări
Imaginea articolului Vânzări de peste 13,4 milioane de euro, la Luxury Show 2007

Vânzări de peste 13,4 milioane de euro, la Luxury Show 2007

Vânzările înregistrate la această ediţie a târgului au fost de 2,7 ori mai mari decât anul trecut.

Pe primul loc în topul vânzărilor s-au situat ambarcaţiunile de lux, cu încasări totale de 8,54 milioane de euro. Compania Unicomp a vândut cel mai scump yacht din expoziţie, Princess, în valoare de 1 milion de euro.

Pe locul al doilea în topul vânzărilor au fost maşinile de lux, din vânzarea cărora s-a strâns o sumă totală de 3,39 milioane de euro. Cea mai mediatizată maşină, Mercedes CL Fab Design, în a cărei vopsea a fost inclusă şi pulbere de aur, s-a vândut sâmbătă pentru 280.000 de euro. DOM Automobile, importator de maşini de lux, a obţinut cele mai bune vânzări, în valoare de 1,24 milioane de euro.

Bijuteriile au înregistrat, de asemenea, vânzări foare bune, în valoare de 1,086 milioane de euro. Un colier cu safire şi diamante, adus de Oana Mizil, a fost comandat şi va fi achiziţionat pentru suma de 980.000 de euro. Tot din colecţia Oana Mizil au mai fost vândute bijuterii în valoare de 14.000 de euro.

Cea de-a doua ediţie a târgului mărcilor de lux Luxury Show s-a desfăşurat în perioada 6-9 decembrie şi a reunit peste 200 de firme, o cifră în creştere cu circa 50% faţă de prima ediţie.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici