Vezi aici cea mai vizualizată reclamă

O campanie pentru Evian, care are ca protagonişti nişte bebeluşi pe role, a intrat în Cartea Recordurilor drept cea mai vizionată campanie online lansată până în prezent, cu peste 45 de milioane de vizualizări, informează Brand Republic.

Urmărește
207 afișări
Imaginea articolului Vezi aici cea mai vizualizată reclamă

Vezi aici cea mai vizualizată campanie online

Execuţiile dramatizează sloganul Evian "Trăieşte tânăr!" şi arată un grup de bebeluşi pe role care execută o serie de numere de acrobaţie.

Campania urmează mecanismul unor spoturi virale de succes cum ar fi cel al Burger King pentru "pui subordonaţi", creat de Crispin Porter + Bogusky, sau viralul pentru Samsung LED.

Rémi Babinet, fondatorul BETC Euro RSCG şi director de creaţie al Euro RSCG, agenţia care a realizat campania, crede că execuţiile arată că un concept creativ poate fi în egală măsură universal şi generator de rezultate.

"În contextul crizei şi a unui recul general, această campanie a funcţionat ca un energizant pe o piaţă în recesiune", a spus el.

Spoturile Evian Roller Babies, parte din campania "Evian Live Young" lansată la începutul lui iulie la nivel internaţional, au devenit în cel mai scurt timp virale şi au înregistrat peste 16 milioane de vizualizări pe YouTube în doar trei săptămâni de la lansare.

În prima săptămână a campaniei, Evian a primit două premii de la reprezentanţii YouTube, pentru cel de-al doilea cel mai accesat clip în perioada 1-7 iulie şi pentru cel mai vizualizat spot în Franţa în aceeaşi perioadă.

În plus, toate spoturile campaniei au înregistrat un scor de popularitate de peste 80% pe YouTube, fiind unele dintre cele mai accesate şi comentate clipuri din reţea.


Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici