Vi se par cunoscuţi tinerii din imagine? Guvernul Ungariei, ironizat pentru o gafă legată de un panou publicitar care încurajează natalitatea

Unde dai şi unde crapă. Aşa ar putea fi descrisă situaţia unor panouri publicitare din Ungaria, parte a unei campanii derulate de Cabinetul lui Viktor Orban pentru a spori natalitatea.

Urmărește
22723 afișări
Imaginea articolului Vi se par cunoscuţi tinerii din imagine? Guvernul Ungariei, ironizat pentru o gafă legată de un panou publicitar care încurajează natalitatea

Vi se par cunoscuţi tinerii din imagine? Guvernul Ungariei, ironizat pentru folosirea unui celebru meme pe un panou publicitar care încurajează natalitatea. Foto: Gabor Ligeti

În mai multe oraşe din Ungaria pot fi întâlnite pe stradă panouri publicitare care promovează valorile „familie tradiţionale” şi promit suport financiar soţilor tineri care sunt pregătiţi să devină părinţi, relatează The Guardian.

„Cuplurile tinere căsătorite primesc sprijin în timp ce aşteaptă un copil”, scrie pe afişul publicitar ilustrat cu doi tineri îmbrăţişaţi.

Perspicace, utilizatorii de pe reţelele de socializare din Ungaria au sesizat însă un detaliu frapant legat de cuplul „idilic”: cei doi tineri sunt nimeni alţii decât protagoniştii unui celebru meme – cel al „iubitului distras” - folosit în diverse butade pe tema infidelităţii.

 

 

Fotografia care a devenit virală pe internet în ultimii ani aparţine colecţiei de stock a unui fotograf din Barcelona, Antonio Guillem.

 

 

Şeful Executivului de la Budapesta, Viktor Orban, a declarat în campania electorală că în actualul său mandat, cel de-al treilea, va fi orientat spre rezolvarea problemelor demografice cu care se confruntă în prezent Ungaria.

În februarie, guvernanţii ungari au anunţat că femeile care au trei sau patru copii vor beneficia de o scutire pe viaţă de plata impozitului pe venit.

 

 

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici