"Weekend cu mama" şi prima telenovelă de epocă din România, scoase la vânzare la MIPTV, la Cannes

Filmele "Weekend cu mama", de Stere Gulea, "Fire and ice", de Pitof, dar şi prima telenovelă de epocă produsă în România, "Trandafirul sălbatic" (titlu de lucru), se numără printre producţiile pe care MediaPro Distribution vrea să le vândă la târgul de televiziune MIPTV, de la Cannes.

Urmărește
19 afișări

MediaPro Distribution, distribuitor al produselor Promance International şi MediaPro Pictures, se numără printre companiile din 52 de ţări care şi-au achiziţionat standuri, pentru a vinde propriile producţii, la târgul MIPTV, care a debutat luni, la Cannes. Din România, doar MediaPro Distribution şi TVR au închiriat standuri pentru a prezenta propriile oferte de programe în cadrul MIPTV.

MediaPro Distribution este, alături de Pro TV SA, printre companiile româneşti cel mai bine reprezentate la MIPTV 2009. Astfel, Pro TV SA a venit la târgul de televiziune cu o echipă de şapte persoane, în frunte cu Adrian Sârbu, preşedinte şi COO al grupului CME, din care face parte compania PRO TV SA, şi Ruxandra Ion, CME Channel & Programming Strategist, iar MediaPro Distribution - cu o echipă de zece persoane, printre care şi Anca Truta, General Manager MediaPro Distribution.

Oferta MediaPro Distribution la Cannes cuprinde filme, precum "Weekend cu mama", "Fire and ice" şi "Zamiana".

Cel mai recent lungmetraj în regia lui Stere Gulea,"Weekend cu mama", a avut premiera în cinematografele din România pe 20 martie. Având ca subiect consumul de droguri în contextul abandonului parental, filmul "Weekend cu mama", produs de MediaPro Pictures şi distribuit de MediaPro Distribution, reprezintă prima colaborare pentru un lungmetraj a regizorului Stere Gulea cu fiica sa, Alexandra, care semnează costumele şi montajul peliculei. Cu Adela Popescu şi Medeea Marinescu în rolurile principale, distribuţia filmului este întregită de nume mari ale cinematografiei româneşti, precum Gheorghe Dinică, Răzvan Vasilescu şi Florin Zamfirescu, şi aduce interpretări remarcabile din partea tinerei generaţii actoriceşti, reprezentată în film de Tudor Aaron Istodor şi Andi Vasluianu.

De asemenea, la MIPTV, MediaPro Distribution promovează filmul "Fire and Ice", primul lungmetraj străin produs de o companie românească, MediaPro Pictures, pentru piaţa americană. "Fire and Ice" s-a filmat la studiourile de la Bufltea şi a fost regizat de cineastul francez Pitof. Filmul este o poveste clasică despre un regat, condus de regina Remini (Oana Pellea) şi de regele Augustin, interpretat de Arnold Vosloo. Regatul este atacat de doi dragoni, unul de gheaţă şi altul de foc. Cuplul regal are o fiică, Luisa (Amy Acker), care, împreună cu Gabriel, interpretat de Tom Wisdom ("300"), trebuie să salveze regatul. "Fire and Ice" a fost difuzat deja pe piaţa de televiziune din Statele Unite, pe SCI FI Channel, dar şi în România, pe Pro TV.

"Zamiana", un alt film aflat pe lista de oferte a MediaPro Distribution, este o coproducţie româno-cehă-poloneză, despre dificultăţile relaţiilor dintre femei şi bărbaţi. Filmul este regizat de Konrad Aksinowicz.

După ce a fost promovată la ediţia de anul trecut a MIPTV şi la târgul de televiziune Discop, care s-a desfăşurat în iunie 2008 la Budapesta, telenovela "Inimă de ţigan", produsă de MediaPro Pictures pentru Acasă TV, se regăseşte şi în oferta de anul acesta a evenimentului de la Cannes.

De asemenea, oferta MediaPro Distribution cuprinde telenovela "Regina", care este prezentată la Cannes potenţialilor cumpărători chiar de actorii Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral Ibacka, dar şi serialele de prime time "Îngeraşii" şi "Doctori de mame".

Telenovela "Inimă de ţigan" a fost deja vândută în ţări precum Ucraina, Bulgaria, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Turcia. Telenovela are la bază un scenariu de Simona Macovei şi Sorina Ungureanu, fiind regizată de Iura Luncaşu. Producătorul general telenovelei este Ruxandra Ion.

De asemenea, telenovela "Regina" a adus ratinguri record postului Acasă TV, fiind cel mai urmărit program de televiziune din România. O producţie Promance, o companie a MediaPro Pictures, telenovela "Regina" are la bază un scenariu de Simona Macovei şi Sorina Ungureanu, fiind regizată de o echipă de regizori: Iura Luncaşu, Larry Maronese, Alex Fotea şi Ion Ion. Producătorul general al telenovelei este Ruxandra Ion.

În exclusivitate, la MIPTV a fost prezentată telenovela "Trandafirul sălbatic" (titlu de lucru), prima telenovelă de epocă 100% originală, produsă în România.

Ruxandra Ion, Managing Director Promance International, a declarat în luna februarie, la videochat-ul de pe site-ul www.acasatv.ro, că, în 2009, compania pe care o conduce va produce prima telenovelă românească de epocă, cel mai ambiţios proiect de până acum.

"În 2009, Promance, CME şi Acasă au decis că e un an în care vor investi dublu faţă de anii precedenţi, pentru că ne pregătim să facem primul mare produs de epocă realizat vreodată de o televiziune din România. Ne ducem cu aproximativ 100 de ani în urmă în istoria României, vă vom prezenta o poveste bazată pe un scenariu aşa cum v-am obişnuit, 100% românesc", a declarat Ruxandra Ion.

MIPTV este una dintre cele mai importante manifestări din domeniu audiovizual, la nivel internaţional. Târgul reuneşte anual televiziuni, producători de film, distribuitori, cumpărători, dar şi vedete.

Un număr de 24 de companii care operează pe piaţa media şi în audiovizualul din România, printre care Pro TV şi TVR, dar şi actori din telenovela "Regina", precum Diana Dumitrescu, Doiniţa Oancea şi Cabral, participă la MIPTV, care se desfăşoară la Cannes, între 30 martie şi 3 aprilie.

MIPTV se desfăşoară la Palais des Festivals, pe o suprafaţă impresionantă - 22.000 mp. La cea de-a 46-a ediţie a târgului s-au înscris peste 13.000 de participanţi, de la 4.500 de companii din 111 ţări, printre care şi România. Participanţii la eveniment sunt împărţiţi în trei categorii: cumpărători de programe, vânzători de programe şi reprezentanţi ai presei.

România este reprezentată la această ediţie a târgului de un număr de 24 de companii, cu cinci mai puţine decât la ediţia de anul trecut a evenimentului, şi un număr total de 79 de persoane.

Printre companiile din România prezente la MIPTV se numără: Pro TV SA, MediaPro Distribution, Antena 1, B1 TV, Naţional TV, Dogan Media, Realitatea Media, SBS Broadcasting Media şi Neptun Media. În calitate de cumpărători de programe au venit la MIPTV şi reprezentanţii platformei digitale Boom TV, dar şi ai caselor de producţie Paprika Entertainment, Zucchero Media, Direct Target şi ai distribuitorului de film Empire Film. Şi producătorul TV Valeriu Lazarov este prezent la Cannes, în calitate de preşedinte executiv al companiei Prime Time Communications SA din Spania.

La MIPTV sunt prezente, de asemenea, companii care operează pe piaţa românească, precum Discovery, Euronews, Eurosport, France 24, Lagardere, MTV Networks, NBC Universal Global Networks, RFI, TV5.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici