- Home
- Life-Inedit
- SAN FRANCISCO, (13.11.2008, 12:11)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
YouTube îşi sărbătoreşte succesul mondial printr-un concert live
Platforma video YouTube va organiza un concert live la San Francisco, pe 22 noiembrie, pentru a-şi sărbători astfel succesul pe plan internaţional, invitaţi find atât oameni obişnuiţi cât şi vedete.
Urmărește
390 afișări
YouTube îşi sărbătoreşte succesul mondial printr-un concert live
"YouTube este în esenţă o platformă unde toată lumea, vedete cât şi anonimi, împart aceeaşi scenă, iar concertul YouTube Live este o manifestare concretă a aceeastei idei", a declarat fondatorul site-ului, Chad Hurley.
Concertul, care se estimează că va dura două ore, va fi transmis în direct online şi va aduce pe aceeaşi scenă atât vedete cât şi oameni obişnuiţi. În spatele scenei va fi instalat un ecran pe care vor rula şi videoclipurile originale ale melodiilor care vor fi interpretate live.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Dronele ucrainene au atacat o zonă în care se află baza de bombardiere strategice a Rusiei
-
Incendiu violent în Los Angeles: 30.000 de oameni au fost evacuaţi
-
NATO trimite 10 nave în Marea Baltică pentru a păzi cablurile submarine
Artistul Will.I.am, component al formaţiei Black Eyed Peas, va fi prezent pe scenă, alături de mai multe cântăreţe pe care le-a descoperit prin intermediul internetului.
"Sunt câţiva ani de când utilizatorii YouTube se regăsesc într-un mod neoficial, dar este pentru prima oară când YouTube se lansează dincolo de monitoarele calculatoarelor", a mai spus Hurley.
Platforma video a încercat să îşi rentabilizeze popularitatea de care se bucără, din 2006 când a fost achiziţionată de Google, în cadrul unei tranzacţii în valaore de 1,65 miliarde de dolari.
Recent compania de producţii FremantleMedia a anunţat că va mări numărul de conţinuturi publicate pe YouTube şi va folosi, de asemenea, programul VideoID, care identifică videoclipurile publicate fără acordul deţinătorului drepturilor de autor după ce anterior, YouTube şi MGM au semnat un parteneriat similar, potrivit căruia platforma video deţinută de Google va publica integral filme şi emisiuni ale Metro-Goldwyn-Mayer Studios.
Citește pe alephnews.ro: Meta a decis să elimine utilizarea „fact-checking-ului” independent pe Facebook și Instagram. Ce influență are această decizie asupra social media
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Oraşul din România care lasă în urmă marile Capitale europene: după investiţii de 2,5 mld. de euro, a devenit oraşul unde toţi vor să trăiască
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Orașul din România în care va ninge 4 zile fără oprire, potrivit meteorologilor Accuweather
CANCAN.RO
Nu e un banc! Ce bacșișuri au ajuns să lase IT-iștii din Cluj-Napoca în restaurante și în baruri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe