- Home
- Main Story
- BUCUREŞTI, (20.04.2010, 15:32)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
FOCUS: Lumea Formulei 1 întâmpină dificultăţi la întoarcerea în Europa de la Shanghai
Piloţii, conducătorii şi personalul echipelor de Formula 1 întâmpină mari dificultăţi la revenirea de la Shanghai, unde a avut loc, duminică, Marele Premiu al Chinei, din cauza norului de cenuşă format în urma erupţiei unui vulcan islandez, care a afectat traficul aerian în mai multe state europene.
Urmărește
11 afișări
FOCUS: Lumea Formulei 1 întâmpină dificultăţi la întoarcerea în Europa de la Shanghai (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Grand Prix-ul de la Shanghai a încheiat cele patru curse extraeuropene (Bahrain, Australia, Malaysia şi China) din prima parte a sezonului 2010, Formula 1 urmând să se desfăşoare pe Bătrânul Continent din 7 mai şi până în 12 septembrie, cu o singură excepţie, Marele Premiu al Canadei, programat în 11-13 iunie, la Montreal.
Potrivit motorsport.com, mai mulţi piloţi şi oficiali au urmat lungi rute ocolitoare pentru a se întoarce în Europa, la sediile echipelor lor şi la familii, iar alţii încă aşteaptă să plece din Shanghai.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Ilie Bolojan: Crin Antonescu nu a făcut un pas în spate, a ridicat probleme corecte privind candidatura sa
-
Lasconi afirmă că Ciolacu şi Iohannis se joacă cu democraţia din România: „Antonescu este o marionetă într-un joc pentru păstrarea puterii”
-
Schimbare tactică a ruşilor. Experţii cred că armata lui Putin a rămas fără echipamente
Astfel, australianul Mark Webber (Red Bull) a călătorit din China la Dubai, apoi la Roma, iar marţi dimineaţă se afla la Nisa, de unde încerca să ajungă în Marea Britanie. Spaniolul Jaime Alguersuari (Toro Rosso) a ajuns la Madrid via Beijing şi New York. Sam Michael şi Adam Parr, şefi la Williams, au ales să meragă tot via Dubai, dar apoi au fost direcţionaţi către Beirut.
Printre sutele de angajaţi ai echipelor de F1 blocaţi încă în China se numără germanul Nico Hulkenberg de la Williams, care priveşte cu îngrijorare către panourile de afişaj cu zborurile către Europa. Conaţionalul său, Sebastian Vettel (Red Bull), speră să plece, marţi, cu o cursă directă în Elveţia.
Septuplul campion mondial Michael Schumacher se va bucura de o călătorie confortabilă la bordul avionului privat al lui Bernie Ecclestone, dar şi aeronava patronului F1 aşteaptă ridicarea restricţiilor de zbor pentru a decola spre Europa.
Piloţii Ferrari, Felipe Massa şi Fernando Alonso, precum şi Robert Kubica de la Renault au plecat din Shanghai cu un avion închiriat de scuderie, dar nu se cunoaşte nici ruta urmată, nici destinaţia călătoriei lor.
Managerul echipei Lotus, Tony Fernandes, deţinătorul operatorului aerian Air Asia, a plecat la Kuala Lumpur, de unde aşteaptă ca unul dintre avioanele sale să-l ducă în Europa.
Aeronava închiriată de McLaren-Mercedes ar trebui să plece din China, miercuri, şi să se îndrepte către Spania. De aici, mai multe autocare vor prelua membrii echipei şi îi vor duce acasă, în Marea Britanie. "Dacă avionul este suficient de mare, oricine va putea merge cu noi", a spus managerul McLaren, Martin Whitmarsh.
Unele echipe s-au gândit să-şi trimită pe mare containerele cu monoposturile şi cu echipamentul, dar soluţia nu s-a dovedit a fi viabilă, doarece acestea nu ar putea ajunge la timp pentru următoarea cursă, cea de la Barcelona, din 7-9 mai.
Au fost şi câţiva "norocoşi", însă aceştia nu au avut ca destinaţie finală Europa: indianul Karun Chandhok (Hispania) a mers acasă, la Chennai şi a ajuns fără probleme, la fel campionul mondial en titre, britanicul Jenson Button (McLaren-Mercedes), şi germanul Nico Rosberg (Mercedes), care au plecat în vacanţă în Thailanda, dar şi Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes), care s-a îndreptat spre Africa de Sud, unde participă la o acţiune promoţională. De asemenea, Peter Sauber, conducătorul echipei BMW-Sauber, a plecat în Dubai şi Japonia, pentru afaceri.
Se pare că Norbert Haug, unul dintre conducătorii Mercedes, şi Timo Glock, pilot la Virgin, au prins un avion Lufthansa spre Europa, luni seară. De asemenea, managerul Ferrari, Stefano Domenicali, şi directorul tehnic Aldo Costa au reuşit să părăsească oraşul Shanghai.
Un nor de cenuşă provocat de erupţia vulcanului de sub gheţarul Eyjafjallajokull din sudul Islandei a perturbat, începând de joi, traficul aerian al mai multor ţări din Europa, determinând închiderea spaţiilor aeriene şi anularea a mii de curse aviatice.
(Material realizat de Adrian Petculescu, adi.petculescu@mediafax.ro)
Citește pe alephnews.ro: Europei Centrale și de Est îi lipsește infrastructura de încărcare pentru EV-uri. Bogdan Alecu: „Soluția pentru cei cu mașini electrice este să stea acasă și să aibă panouri fotovoltaice”
Citește pe www.zf.ro: Dragoş Damian, Terapia Cluj: No, amu gata! Gata cu văicăreala, cu bocetele şi cu plânsetele! Sunteţi oameni de afaceri puternici, va faceţi de ruşine! Hai, la muncă în 2025, avem multă treabă!
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Crin Antonescu își suspendă candidatura la prezidențiale și acuză Coaliția PSD-PNL-UDMR că l-a lăsat „singur în campanie”
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Ce trebuie să faci ca să ai succes în 2025? Un psihoterapeut a dezvăluit cinci lucruri pe care le poţi face în orice perioadă a anului. De ce nu funcţionează dorinţe precum „să pierd 5 kilograme” sau „să economisesc 10.000 de lei”
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe