Orice cazma înfiptă pe teritoriul Bucureştilor poate înţepa o conductă de care nu ştie nimeni şi totuşi duce apa în trei cartiere, sau să trimită la nani juma de oraş printr-o simplă întâlnire cu sârma. O inspiraţie de ultim moment schimbă numărul picioruşelor şi unghiul sub care podul se depune pe nişte case ratate de demolare. Fireşte că lucrarea trebuie să ocolească locurile de împerechere ale maidanezilor sterilizaţi, în cazul în care le violează intimitatea. Să rămânem, deci, la două luni – termenul în care cei doi kilometri de Basarab puteau vedea lumina Loganului lansat în traversare.
Se-nţelege că firma nu poate veni decât dintr-o ţară lacomă de muncă la preţuri mici, şi aceea e China. Iar când e vorba de chinezi, nici măcar Autostrada Suspendată a lui Oprescu nu mai aduce a Povestea Porcului.
Citeşte continuarea comentariului lui Adrian Cercelescu pe www.gandul.info.