- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
A murit fostul ministru al Turismului, Dan Matei Agathon
A murit cel mai longeviv ministru al Turismului din România, Dan Matei Agathon.
Sursa: Mediafax Foto
Joi s-a stins din viaţă Dan Matei Agathon, cel pe care ANAT îl consideră cel mai bun ministru al Turismului din ultimii 33 de ani.
„Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) regretă dispariţia unui om care s-a dovedit a fi, în timp, un vizionar care a pus interesul industriei turismului din România pe primul loc, dedicându-şi eforturile pentru a rezolva problemele sectorului şi a-l promova la nivel internaţional”, transmite ANAT.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Surse: Nicolae Ciucă demisionează din funcția de lider al partidului PNL, după EXIT POLL
-
Rezultate parţiale după numărarea voturilor din aproape 70% dintre secţiile de votare. Ciolacu pe unu, Georgescu pe doi, Simion pe trei. Lasconi pe 4, dar aşteptă marile oraşe
-
Alegeri prezidenţiale. Noi rezultate EXIT-POLL. Ciolacu scade, Lasconi şi Georgescu cresc
-
Primele declaraţii ale candidaţilor după exit-poll-uri. Ciolacu: Rezultatul ne confirmă că am făcut ceea ce trebuie pentru ţară / George Simion anunţă victoria deşi exit-poll-urile îl dau pe 4 / Lasconi: Speranţa este vie în România
Dan Matei Agathon a ocupat funcţia de ministru al Turismului de două ori, în perioada 1992 – 1996 şi apoi din 2000 până în 2003, fiind şi cel mai longeviv ministru al Turismului din România - 7 ani.
„Cu pasiunea sa pentru turism, Dan Matei Agathon a reuşit să obţină o realizare deosebită în cariera sa - a fost numit vicepreşedinte al Organizaţiei Mondiale a Turismului (OMT), o distincţie în premieră pentru o ţară a Europei Răsăritene la acea vreme. Acest lucru a demonstrat viziunea şi expertiza sa în domeniul turismului, care au fost recunoscute şi apreciate pe plan internaţional. În nici 3 ani de de mandat (2000 – 2003) s-a finalizat privatizarea în turism, prin metoda <licitaţiei cu strigare>, s-a relansat brandul turistic România, iar participările la târgurile internaţionale au fost gratuite. Au fost lansate programe de dezvoltare turistică precum <Superschi în Carpaţi> - cu Domeniul Schiabil Predeal Azuga, din care s-au realizat extinderea pârtiei din Predeal şi instalaţia de zăpadă artificială, <Croaziere pe Dunăre>, <Bucovina de Aur> sau <România, Ţara Vinurilor>. De asemenea, a fost lansat programul de promovare <Litoralul pentru toţi>, care funcţionează şi astăzi. Toate aceste programe, care continuă şi în prezent, sub o formă sau alta, au ridicat vizibil potenţialul regiunilor şi produselor promovate”, informează ANAT.
Dan Matei Agathon a fost recunoscut pentru abilităţile sale remarcabile de comunicare şi marketing. A avut o relaţie deschisă şi constructivă cu mass-media şi a transmis cu pasiune frumuseţea şi potenţialul turistic al României în cadrul târgurilor internaţionale, standurile României fiind la acea vreme foarte dinamice, cu artişti, spectacole, artizani şi alţi invitaţi speciali.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO