Amalia Năstase a spus că firma sa a putut organiza într-o zi evenimentul de la Paris

Directorul firmei Eventures Concept Solution, Amalia Năstase, a precizat, marţi, la audierile din comisia parlamentară de anchetă, că firma sa a fost capabilă să organizeze, într-o singură zi, evenimentul de la Paris din 5 iunie referitor la lansarea campaniei "Romania, land of choice" a MT.

Urmărește
723 afișări
Imaginea articolului Amalia Năstase a spus că firma sa a putut organiza într-o zi evenimentul de la Paris

Amalia Năstase a spus că firma sa a putut organiza într-o zi evenimentul de la Paris

Amalia Năstase a răspuns, astfel, întrebărilor deputaţilor din comisie care şi-au exprimat surprinderea că firma a aflat, în data de 3 iunie, că este câştigătoarea licitaţiei pentru evenimentul de la Paris, iar în 5 iunie a putut organiza acest eveniment.

Amalia Năstase a avut, pe parcursul audierii, mai multe schimburi de replici cu deputaţii PNL, PSD şi UDMR Adriana Săftoiu, Diana Tuşa, Aura Vasile, Robert Negoiţă şi Petru Lakatoş.

"Noi am putea să şi plecăm dacă vă deranjăm", a spus Amalia Năstase, ca răspuns la criticile aduse de deputaţi referitoare la răspunsurile date de reprezentanţii firmei Eventures.

"Vă rog să lăsaţi ironiile", i-a spus Nicolae Bănicioiu Amaliei Năstase. "Acesta nu este răspuns, ci uşoară aroganţă", i-a spus şi Adriana Săftoiu.

Amalia Năstase a venit la audieri însoţită de un reprezentant al firmei, care a precizat că Eventures a aflat, în 28 aprilie, că Ministerul Turismului intenţionează să organizeze acest eveniment, cu scopul de a promova România, iar, în cursul lunii mai, a prezentat Ministerului o propunere creativă privind acest eveniment.

Reprezentantul firmei Eventures a precizat că bugetul estimativ prevăzut în propunerea creativă a fost de 167.000 de euro, iar Ministerul Turismului nu a acceptat această propunere pe motiv că va fi organizată o licitaţie în acest sens.

Caietul de sarcini privind licitaţia organizată de Ministerul Turismului a apărut în 27 mai, iar firma Eventures a câştigat cu o propunere de 88.000 de euro. Această sumă a scăzut, apoi, la 66.000 euro, având în vedere că Gheorghe Hagi nu a participat la eveniment, iar nota de plată a mesei oferite, cu acest prilej, la restraurantul Etoile de la Paris a fost achiată de biroul de turism de la Paris şi nu de firma Eventures, cum era prevăzut iniţial.

Apoi, suma pe care Ministerul Turismului trebuie să o plătească firmei Eventures pentru organizarea evenimentului din 5 iunie a scăzut la 46.000 de euro, la propunerea Ministerului, care a considerat că banerele amplasate cu acest prilej au fost suficient de vizibile.

Amalia Năstase a precizat că soţul său, Ilie Năstase, unul dintre cei trei mari sportivi care au participat la campania "Land of choice", oricum se afla la Paris, participând la turneul veteranilor la Roland Garros.

Deputaţii PNL şi PSD Adriana Săftoiu şi Robert Negoiţă şi-au exprimat nedumerirea că firma Eventures a putut organiza evenimentul de la Paris în doar o zi şi că Ministerul Turismului a cuprins în caietul de sarcini privind licitaţia pentru organizarea a acestui eveniment exact prevederile din propunerea creativă a firmai Eventures.

"Cred că Ministerul Turismului s-a inspirat din propunerea noastră creativă", a răspuns Amalia Năstase, precizând că, în cazul în care firma sa nu câştiga licitaţia, ar fi cerut Ministerului să plătească propunerea creativă.

Ea a spus că Eventures a putut organiza în timp scurt acest eveniment pentru că a intervenit personal la primarul Parisului, firma deţine o tipografie şi aşa a putut să imprime repede materialele publicitare. Amalia Năstase a mai spus că firma sa a făcut rezervări privind transportul înainte să câştige licitaţia, arătând că acest lucru este uzual. "Eu am investit, în prezent, 200.000 de lire sterline, într-un posibil client, cu care nu am încheiat încă un contract", a dat ca exemplu Amalia Nstase.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici