Veşti mari pentru cea mai aşteptată autostradă din România. „Poate fi semnat contractul”
Consiliul Naţional pentru Soluţionarea Contestaţiilor a respins contestaţia depusă de o companie chineză împotriva câştigătorului desemnat pentru execuţia tronsonului 4 Tîgveni – Curtea de Argeş din Autostrada A1 Sibiu – Piteşti, anunţă, miercuri, fostul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă.
Dacă, până recent, în astfel de situaţii, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere era pusă în situaţia de a aştepta soluţionarea eventualului apel la prima decizie, prin modificările la legislaţia pe achiziţii publice adoptată în această vară, „este obligatorie semnarea contractului după prima decizie”, spune Drulă.
„Dacă cei din CNAIR îşi fac treaba, în următoarele zile ar trebui să semneze contractul de proiectare şi execuţie. Şicane juridice mai pot exista, aşa că este esenţial ca responsabilii din CNAIR şi constructorul să se mişte repede”, spune Cătălin Drulă.
Tronsonul 4 Tîgveni – Curtea de Argeş, din Autostrada Sibiu-Piteşti, are o lungime de 10 kilometri, dar are lucrări complexe printre care: un tunel de 1,3 kilometri lângă Curtea de Argeş, un nod rutier la Tîgveni, 9 poduri şi 3 pasaje.