- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Atribuţiile subprefectului vor fi stabilite prin ordin al prefectului şi nu prin fişa postului
- Funcţiile de prefect şi de subprefect sunt funcţii de demnitate publică, a stabilit Guvernul.
- De asemenea, atribuţiile subprefectului vor fi stabilite prin ordin al prefectului şi nu prin fişa postului.
- Se înfiinţează şi funcţia de secretar general al prefecturii.
Sursa foto: Mediafaxfoto
Luni s-a aprobat în şedinţa de Guvern Hotărârea de Guvern privind modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 906/2020 pentru punerea în aplicare a unor prevederi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ. Actul normativ statuează structura organizatorică şi modul de funcţionare a instituţiei prefectului.Astfel, funcţiile de prefect şi de subprefect sunt funcţii de demnitate publică.
De asemenea, stabilirea atribuţiilor subprefectului prin ordin al prefectului şi nu prin fişa postului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FastGlioma ajută neurochirurgii în detectarea tumorilor reziduale. Cum funcționează sistemul cu Inteligență Artificială
-
Mişcarea prin care românii ar putea avea un preţ mult mai mic la gaz din 2026. ”Ne-am putea decupla de la acest mecanism”
-
Ion Cristoiu: Despre cum prostea presa poporul român
-
O nouă pandemie nu mai aşteaptă după colţ ci e deja aici. Care este afecţiunea tăcută de care suferă tot mai mulţi români
Pentru eficientizarea activităţii, se înfiinţează funcţia de secretar general al instituţiei prefectului. Acesta va fi înalt funcţionar public, subordonat nemijlocit prefectului şi va avea rolul de a asigura conducerea operativă a instituţiei prefectului.
Dintre principalele responsabilităţi specifice acestei funcţii fac parte: asigurarea stabilităţii funcţionării instituţiei prefectului, continuitatea conducerii şi realizarea legăturilor funcţionale între compartimentele instituţiei prefectului; coordonarea structurii/structurilor de specialitate prin care se realizează atribuţiile privind verificarea legalităţii de către prefect; monitorizarea primirii, distribuirii corespondenţei şi urmărirea soluţionării acesteia în termenul legal; elaborarea de studii şi rapoarte cu privire la aplicarea actelor normative în vigoare, pe care le prezintă prefectului; asigurarea transmiterii ordinelor prefectului cu caracter normativ către ministerul care coordonează instituţia prefectului şi publicării în monitorul oficial local al judeţului ori al municipiului Bucureşti, precum şi pe pagina de internet a instituţiei prefectului; îndrumarea secretarilor generali ai unităţilor administrativ-teritoriale şi ai subdiviziunilor administrativ-teritoriale ale municipiilor; gestionarea şi urmărirea îndeplinirii măsurilor dispuse de către prefect cu privire la realizarea sarcinilor rezultate din actele normative în vigoare; înaintarea către prefect a propunerilor cu privire la organizarea şi desfăşurarea circuitului legal al lucrărilor, informarea documentară, primirea şi soluţionarea petiţiilor, precum şi la arhivarea documentelor. etc.
Modificările aduse în organigrama instituţiilor prefectului se încadrează în limitele bugetare aprobate pentru anul 2021, precizează Guvernul.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO