În opinia senatorului, se încearcă aruncarea responsabilităţii "în spatele Parlamentului României", căruia i se cere o astfel de lege, în ciuda existenţei unor instituţii acreditate în sectorul privatizării.
Codruţ Şereş a amintit, în sprijinul afirmaţiei sale, comisia de privatizare care este plătită şi acreditată tocmai pentru a reglementa orice problemă legată de sectorul privatizării.
"În acest moment, nu se impune o lege care să fie aprobată de Parlament pentru privatizarea Daewoo. Prin această intenţie se urmăreşte ca cineva să se spele pe mâini. Dacă există o comisie cu atribuţii în acest domeniu, plătită pentru asta, nu ştiu de ce trebuie să arunci responsabilitatea în spatele unei noi legi", a declarat, luni, într-o conferinţă de presă în Valea Jiului, Codruţ Şereş.
În opinia senatorului conservator, Guvernul, care are toate pârghiile legale în acest sens, este cel care trebuie să-şi asume responsabilitatea privatizării Daeowoo Automobile Craiova.
Comisia de privatizare a companiei Automobile Craiova a solicitat grupului american Ford, singurul ofertant pentru preluarea uzinei auto, să îmbunătăţească oferta financiară, iar trecerea societăţii în proprietate privată va avea loc printr-o lege specială.