„Introducerea e-mail-ului în corespondenţa oficială. Arhivarea corespondenţei şi documentelor în format electronic. Eliminarea avizelor obligatorii ale unor instituţii/ministere implicate într-un proiect de act normativ. Simplificarea obţinerii avizelor interne şi corespondenţei interinstituţionale. Corespondenţele electronice dintre instituţii vor avea aceeaşi importanţă ca cea scrisă şi vor constitui suport pentru orice proiect legislativ. Simplificarea procedurii transferului corespondenţei, sesizărilor de la o instituţie la alta”, se arată în documentul făcut public de PSD.
Modificarea ar urma să fie făcută în această toamnă, prin Ordonanţă de Urgenţă a Guvernului.
O altă ordonanţă ar urma să prevadă modificări la Codul Finanţelor Publice Locale.
„Autorităţile locale pot elabora şi aproba strategii privind dezvoltarea economică, socială şi de mediu, în concordanţă cu proiecţiile bugetare locale multianuale. 100% din impozitul pe venit se transferă la bugetul administraţiei locale. Sistem de echilibrare bazat pe asigurarea sumei minime pe locuitor fiecărei unităţi administrativ-teritoriale. Compensarea între obligaţiile unităţii administrativ-teritoriale către un operator economic şi plăţile datorate de acesta drept impozite şi taxe locale. Stingerea obligaţiilor debitorului prin compensarea cu darea în plată a unor imobile (terenuri+clădiri)”, s earată în documentul discutat în şedinţa PSD.