- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Explicaţii în "misterul" testelor de salivă pentru şcoli. Când vine următorul lot
Nu DSU sau IGSU au întocmit caracteristicile din caietul de sarcini pentru cumpărarea testelor de salivă. Ministerul Educaţiei ceruse, printr-o scrisoare adresată Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă (DSU), graficul livrărilor de teste de salivă pentru şcoli.
Scandalul testelor de salivă. DSU îi răspunde lui Cîmpeanu
DSU transmite că, potrivit deciziei CNSU din 8 octombrie, cantitatea necesară de teste de salivă a fost stabilitată la 70 milioane.
Oficiul Naţional de Achiziţii Centralizate - ONAC, desemnat ca instituţie abilitată pentru organizarea şi derularea procedurilor de atribuire, în vederea încheierii de acorduri-cadru, a iniţiat demersurile. Achiziţia a fost împărţită pe 3 loturi, iar ONAC a semnat acordurile cadru cu societăţile comerciale câştigătoare.
„Ca urmare a mai multor informaţii apărute în mass-media, conform cărora, caietul de sarcini ar fi fost elaborat de către Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, precizăm că NU reprezentanţii DSU sau IGSU au întocmit caracteristicile regăsite în caietul de sarcini elaborat în scopul achiziţionării dispozitivelor medicale despre care facem referire, ci reprezentanţi din cadrul Agenţiei Naţionale a Medicamentului şi a Dispozitivelor Medicale din România (ANMDMR), la solicitarea ONAC care prevedea nevoia stringentă de sprijin din partea unor specialişti, în scopul realizării documentului în discuţie. Ulterior, în baza prevederilor OUG 11/2020, Oficiul Naţional pentru Achiziţii Centralizate pune la dispoziţia Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă acordurile-cadru atribuite pentru punerea in aplicare a procedurilor specifice”, transmite DSU.
„Până la acest moment, la nivelul IGSU au fost încheiate contracte subsecvente pentru furnizarea produsului teste de salivă astfel:
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Cu cât ești mai dezamăgit, cu atât trebuie să mergi duminică la vot și să pui ștampila exclusiv pe alb!
-
Ciolacu efectuează o vizită de lucru la Budapesta: Vreau să îmi finalizez mandatul cu obţinerea deciziei intrării depline în Schengen
-
Şef al armatei britanice: „Suntem pregătiţi să luptăm cu Putin în Europa de Est”
-
Florian Coldea şi Dumitru Dumbravă rămân sub control judiciar
- Lotul 1-
contract subsecvent pentru cantitatea de 5.000.000. buc., cantitate ce a fost livrată integral
Promitentul furnizor clasat pe locul I în cadrul Acordului Cadru aferent lotului nr. 1 nu s-a prezentat pentru semnarea contractului subsecvent ce avea ca obiect furnizarea a 3.000.000 buc.
- Lotul 2 –
4 contracte subsecvente astfel:
contract subsecvent nr 1 pentru cantitatea de 2.400.000. buc. – cu termen de livrare 2 decembrie, precizăm că aceasta deşi a depus garanţia de buna execuţie, termenul de livrare nu a putut fi respectat, conform angajamentelor contractuale. Drept urmare, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă a decis rezoluţiunea contractului subsecvent.
contract subsecvent nr 2 pentru cantitatea de 1.500.000. buc., cantitate ce a fost livrată integral
contract subsecvent nr 3 pentru cantitatea de 3.000.000. buc. În cazul acestui contract furnizorul nu a constituit garanţia de bună execuţie. Drept urmare, contractual nu a intrat în vigoare. Precizăm că garanţia de bună execuţie a contractului se constituie în scopul asigurării condiţiilor privind cantitatea, calitatatea şi perioada convenită/stipulată pentru livrarea produselor, în contractul de achiziţie publică/contractului subsecvent. În situaţia neîndeplinirii angajamentelor contractuale, autoritatea contractantă asigură continuitatea procedurii de achiziţie cu următorii furnizorii eligibili.
contract subsecvent nr 4 pentru cantitatea de 1.000.000. buc. al căror termen de livrare este data de 17.12.2021
- Lotul 3 –
4 contracte subsecvente astfel:
contract subsecvent nr 1 pentru cantitatea de 1.000.000. buc. al căror termen de livrare este data de 18.12.2021
contract subsecvent nr 2 pentru cantitatea de 1.500.000. buc., cantitate ce a fost livrată integral
contract subsecvent nr 3 pentru cantitatea de 2.000.000. buc. al căror termen de livrare este data de 20.12.2021
contract subsecvent nr 4 pentru cantitatea de 3.000.000. buc. al căror termen de livrare este data de 21.12.2021”, transmite DSU.
Astfel, în luna noiembrie a acestui an, 8 milioane teste de salivă au fost recepţionate, conform contactelor semnate cu primele firme câştigătoare, incluse în stocurile de urgenţă şi repartizate, in cel mai scurt timp, către inspectoratele şcolare, la nivel naţional.
Prin scrisoarea adresată şefului DSU, Raed Arafat, Cîmpeanu cerea graficul de aprovizionare eşalonată cu teste de salivă, în condiţiile în care cele primite au fost deja distribuite, dar şi livrarea umătoarelor teste în ambalaj individual sau 2 teste/set.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
ieri, 22:45
FC Botoşani-FCSB 1-0, în meciul restanţă din etapa a 4-a a Superligii
-
ieri, 22:36