- Home
- Politic
- BUCURESTI, (15.12.2017, 13:37)
- Cătălina Mănoiu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Fondul de rezervă al Guvernului, epuizat. Ultimele 3 milioane de lei au mers către Societatea Română de Radiodifuziune/ MT cere suplimentarea bugetului pentru decontarea cheltuielilor funeraliilor regelui Mihai I
Fondul de rezervă al Guvernului a fost epuizat după ce aleşii din Comisiile de buget au decis, vineri, suplimentarea bugetului SRR cu 3 milioane de lei.
Urmărește
575 afișări
Fondul de rezervă al Guvernului, epuizat. Ultimele 3 milioane de lei au mers către Societatea Română de Radiodifuziune
“În acest moment vom avea zero fonduri de rezervă, urmând ca în momentul în care vom discuta Bugetul Ministerului Finanţelor Publice - acţiuni generale să vedem suma pe care o vom aloca acolo”, a declarat ministrul de Finanţe Ionuţ Mişa, răspunzându-i deputatului USR Claudiu Năsui care i-a cerut să precizeze dacă fondul de rezervă al Guvernului a fost epuizat.
Fondul de rezervă al Guvernului a fost epuizat după ce ultimele 3 milioane de lei au fost alocate SRR.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pe 22 decembrie Revoluția ajungea la București. Ce evenimente au marcat noaptea din 21 spre 22 decembrie
-
USR i-a transmis lui Klaus Iohannis că mandatul lui s-a încheiat. Elena Lasconi: PSD şi PNL nu au înţeles nimic din votul cetăţenilor
-
Iohannis, optimist că va desemna premierul după votarea preşedinţilor din cele două camere
-
Ucraina a executat primul asalt fără militari, doar cu drone terestre şi aeriene
Fondul de rezervă al Guvernului era iniţial 83 de milioane de lei.
Societatea Române de Radiodifuziune a cerut suplimentarea bugetului instituţiei cu 13 milioane de lei vizând asigurarea drepturilor salariale acordate personalului artistic din cadrul Formaţiilor Muzicale Radio şi un altul vizând extinderea prezenţei programelor Radio România în Ucraina, Serbia, Ungaria şi Albania prin înfiinţarea unor posturi de radio în aceste state (3,6 milioane de lei), însă aleşii au decis acordarea a doar 3 milioane, epuizând astfel fondul de rezervă al Guvernului.
MT cere suplimentarea bugetului pentru decontarea cheltuielilor funeraliilor regelui Mihai I
Ministerul Transporturilor (MT) solicită suplimentarea bugetului pentru 2017 cu 235.000 de lei, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, pentru organizarea şi decontarea cheltuielilor aferente funeraliilor regelui Mihai, potrivit unui proiect de hotărâre publicat vineri în dezbatere.
„Ministerul Transporturilor prin Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară se va preocupa de organizarea activităţilor specifice legate de pregătitea tehnică şi pavoazarea specifică momentului a Trenului Regal al României, ca „tren mortuar” şi va colabora în acest sens cu SNTFC ,,CFR- Călători" SA şi Societatea Feroviară de Turism ,,SFT-CFR" ”, se arată în nota de fundamentare a proiectului de hotărâre de Guvern privind suplimentarea bugetului Ministerului Transporturilor din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului pe anul 2017.
Trenul Regal al României ca „tren mortuar”, pe distanţa Bucureşti Nord - Bucureşti Băneasa Gara Regală – Curtea de Argeş Gara Regală, va circula ca tren de Rangul I, adică acesta este în circulaţie de către autoritatea de stat, având un regim de circulaţie special, cu asigurarea unui parcurs liber de la staţia de plecare la staţia de destinaţie.
Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară va închiria de la CFR Călători o „locomotivă antemergător” ce va fi pusă în circulaţie după regulile şi condiţiile stabilite de protocoalele şi procedurile specifice căii ferate, precum şi un vagon de călători amenajat ca „vagon mortuar”.
CFR Călători, în calitate de operator de transport feroviar care asigură tracţiunea Trenului Regal al României, va asigura monitorizarea activităţilor proprii cu privire la siguranţa circulaţiei a Trenului Regal al României pe toată durata evenimentului programat.
„CFR Călători va solicita trasa pentru circulaţia Trenului Regal al României în conformitate cu programul de desfăşurare a evenimentului, va remorca garnitura Trenului Regal al României şi va asigura „locomotiva antemergător” precum şi personalul de specialitate, mişcare comercial şi tracţiune şi vagoane, necesar. În cadrul pregătirilor necesare desfăşurării evenimentului la solicitarea organismelor specializate ale statului implicate în derularea activităţilor specifice serviciului funerar vor asigura mijloacele de remorcare şi personalul necesar realizării unui parcurs de probă”, se mai arată în nota de fundamentare.
Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară va închiria de la Societatea Feroviară de Turism ,,SFT-CFR" SA garnitura alcătuită din 5 vagoane ale Trenului Regal al României. Pe toată durata evenimentului, garnitura va fi încălzită şi iluminată, de acest lucru urmând să se ocupe Societatea Feroviară de Turism ,,SFT-CFR" SA care va sigura şi combustibilul necesar încălzirii şi va lua toate măsurile pentru prevenirea îngheţului instalaţiilor garniturii. Societatea Feroviară de Turism ,,SFT-CFR" SA va asigura personal de pază şi supravegherea garniturii Trenului Regal al României pe durata desfăşurării evenimentului.
Costurile aferente desfăşurării evenimentului vor fi plătite de Centrului Naţional de Calificare şi Instruire Feroviară.
Costurile aferente închirierii Trenului Regal al României, inclusiv cele legate de pregătirea tehnică şi costurile aferente capitalului uman implicat, sunt în cuantum de 29.615 lei.
Costurile aferente operării Trenului Regal al României, pe relaţia de circulaţie Bucureşti Gara Regală Băneasa – Titu – Goleşti – Piteşti – Curtea de Argeş Gara Regală şi retur, în speţă costurile legate de punerea în circulaţie a materialului rulant aparţinând CFR Călători, cheltuielile legate de plata taxei de utilizare a infrastructurii feroviare, cheltuielile non TUI, întocmirea trasei către CNCF CFR SA, cheltuielile cu remorcarea materialului rulant, cheltuielile cu personalul implicat, precum şi cele aferente pregătirii tehnice a materialului rulant sunt de 205.000 lei.
Astfel, totalul cheltuielilor se ridică la 234.612 lei.
Trenul Regal al României este o garnitură de tren cu încărcătură istorică, destinată deplasărilor Familiei Regale a României şi invitaţilor ei români şi străini. Trenul a fost comandat de Regele Ferdinand I al României în anul 1926 la uzinele Ernesto Breda Construzioni Meccaniche din Milano. Garnitura a fost livrată în 1928, la un an după moartea Regelui Ferdinand; până în 1947 a fost folosit constant de către următorii membrii ai Familiei Regale: Regina Maria, Regele Carol al II-lea, Regina mamă Elena, Regele Mihai I al României. În prezent este folosit de către Principesa Margareta, custodele Coroanei române.
Citeşte şi: Noi măsuri anunţate la Metrou, în urma incidentului de astăzi: Poliţişti în civil, iar mecanicii, reinstruiţi pentru acordarea de atenţie sporită la intrarea la peroane
Citeşte şi: Magdalena Şerban, femeia suspectată că a comis crima de la staţia de metrou Dristor 1, dusă la penitenciar pentru expertiză psihiatrică. Parchetul verifică şi alte apeluri la 112
Citeşte şi: ALERTĂ METEO | Cod GALBEN de ploi şi vânt. Regiunile vizate de avertizarea meteorologilor
Citeşte şi: Neutralitatea internetului nu mai există în SUA. Măsura care deschide calea unor "culoare rapide" pentru anumiţi abonaţi
Citeşte şi: Un nou incident grav la METROU. O femeie a reclamat că a fost ameninţată în staţia de metrou Unirii 2/ O suspectă reţinută/ UPDATE: O altă plângere, la Pipera
Citeşte şi: Mii de persoane îi aduc şi astăzi omagii Regelui Mihai. Lascăr Duiliu Zamfirescu, fost coleg de clasă: Eu am o pierdere imensă / Prinţul Charles şi regele Juan Carlos I al Spaniei ajung vineri la Bucureşti| FOTO
Citește pe alephnews.ro: Klaus Iohannis convoacă partidele la consultări pentru formarea Guvernului. Se decid șefii de la Senat și Camera Deputaților
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Citește și: Noi măsuri anunţate la Metrou, în urma incidentului de astăzi: Poliţişti în civil, iar mecanicii, reinstruiţi pentru acordarea de atenţie sporită la intrarea la peroane
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Suspectul atacului de la Târgul de Crăciun din Magdeburg, Germania a fost arestat preventiv. Patru femei și un băiat au decedat iar peste 200 de persoane au fost rănite
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Cum reuşeşte o companie din România să facă zeci de milioane de euro dintr-o resursă pe care mulţi oameni din ţara noastră o ignoră şi care sunt planurile acesteia pentru viitor
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Nicoleta Luciu, probleme cu greutatea. A ajuns de nerecunoscut. Cum arată acum, la 25 de ani după ce a câștigat Miss România
CANCAN.RO
Care este cea mai sănătoasă sare din comerț, potrivit lui Dragoș Pătraru. Majoritatea bucătarilor din Vest o folosesc
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe