Senatul intensifică activitatea pe reţelele de socializare; îşi deschide cont oficial pe Tiktok
„Numeroase studii relevă faptul că sursele de informare utilizate cu predilecţie sunt cele din mediul online. De asemenea, statisticile arată că a crescut semnificativ numărul de persoane şi timpul petrecut de acestea pe reţelele sociale online, indiferent de palierul de vârstă la care ne referim. Pentru o mai bună informare a publicului larg, dar şi pentru a aduce mai aproape cetăţeanul de activitatea Senatului, odată cu debutul noii sesiuni parlamentare dorim să dezvoltăm componenta de comunicare şi să intensificăm activitatea pe reţelele sociale online ale instituţiei – Facebook, Instagram, Twitter, Tiktok”, se arată în memorandumul aprobat în Biroul Permanent al Senatului.
Astfel, a fost adoptat propunerea de „a aproba, sprijini şi de a contribui la acest efort” prin promovarea activităţilor pe care le desfăşoară membrii Senatului României, cum ar fi activităţi ale grupurilor parlamentare, comisiilor parlamentare şi senatorilor, întâlniri cu actori relevanţi din mediul politic, diplomatic, instituţional, societatea civilă etc, grupuri de lucru, propuneri legislative importante, diverse acţiuni organizate de grupurile parlamentare şi comisiile parlamentare din Senat, precum şi alte subiecte pretabile pentru a fi distribuite pe conturile Senatului de pe reţelele sociale.
„Propunerea, precum şi elementele grafice aferente (foto, video) urmează a fi trimise la adresa de email socialmedia@senat.ro. În funcţie de relevanţa şi importanţa temei, aceasta va fi selectată pentru a fi publicată pe reţeaua socială online corespunzătoare. Există posibilitatea ca forma trimisă să fie adaptată, pentru a avea un limbaj specific reţelelor sociale online, forma finală urmând a fi aprobată de comun acord cu autorul propunerii. De asemenea, vă propunem spre aprobare deschiderea unui cont oficial al Senatului pe aplicaţia Tiktok, dat fiind faptul că această aplicaţie are, conform cifrelor oficiale ale companiei, aproximativ 6,37 milioane de utilizatori peste 18 ani în România”, se arată în finalul comunicatului.