Mediafax.ro lansează PromisMetru, indicatorul online de încredere în politicieni şi planurile lor

Mediafax.ro, unul dintre cele mai importante site-uri de ştiri din România, lansează, miercuri, PromisMetru, un instrument online dezvoltat pentru a măsura încrederea cetăţenilor în promisiunile electorale ale candidaţilor la alegerile locale.

1468 afișări
Imaginea articolului Mediafax.ro lansează PromisMetru, indicatorul online de încredere în politicieni şi planurile lor

Mediafax.ro lansează PromisMetru, indicatorul online de încredere în politicieni şi planurile lor

Pe www.promismetru.mediafax.ro, userii vor găsi o listă a principalilor candidaţi la primăriile din marile oraşe ale ţării, precum şi promisiunile pe care aceştia le-au făcut în campania electorală. Pentru fiecare promisiune, userii vor stabili dacă aceasta este credibilă sau nu, printr-un mecanism simplu de vot.

Cu o singură privire, vizitatorul site-ului poate descoperi apoi care sunt cei mai credibili candidaţi, ce promisiuni au trecere la români şi care sunt cele pe care le consideră irealizabile.

Cât de departe ajung promisiunile electorale? Exact atât cât ţine şi încrederea oamenilor în ele. Şi, pentru prima oară, acest lucru va putea fi măsurat, cu ajutorul site-ului lansat de Mediafax.ro.

În plus, după finalizarea alegerilor, PromisMetru va reuni doar promisiunile din campanie ale celor aleşi şi va urmări în ce măsură sunt acestea respectate pe durata mandatului. Astfel, după măsurarea credibilităţii politicienilor, PromisMetru va juca rolul unui perpetuu reminder pentru alegători şi aleşi deopotrivă.

www.mediafax.ro face parte din Mediafax Group şi este unul din principalele site-uri de ştiri din România. Lansat în 2007, ca primul site al unei agenţii de presă româneşti care se adresa în mod direct consumatorilor finali, www.mediafax.ro îşi ţine vizitatorii conectaţi la actualitatea din România prin peste 100 de ştiri de la locul evenimentelor, transmise în timp real şi prezentate echidistant. Cu un conţinut multimedia tot mai bogat, o acoperire completă a ştirilor de impact şi o bună selecţie a celor mai importante informaţii ale zilei, site-ul şi-a crescut constant traficul şi numărul de vizitatori loiali.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lideri de piaţă din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: BUSINESS: ZIARUL FINANCIAR, www.zf.ro, BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST: ProSport, www.prosport.ro, www.liga2.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro; GENERAL: Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax monitorizare de presă, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT: PRO TV Magazin, www.protvmazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro, The One, www.onemagazine.ro, Time Out Bucureşti, www.timeoutbucuresti.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro, www.intrefete.ro, www.muvix.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici