- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Murgeanu: PDL Bucureşti cere să se autosesizeze Autoritatea electorală centrală şi ANAF privind sumele cheltuite de USL în campanie
PDL Bucureşti cere să se autosesizeze Autoritatea electorală centrală, ANAF şi Oficiul pentru prevenirea spălării banilor în cazul sumelor cheltuite de USL în această campanie, a declarat, marţi, şeful campaniei PDL Bucureşti, Răzvan Murgeanu, arătând că PDL acuză risipa financiară a USL.
Murgeanu: PDL Bucureşti cere să se autosesizeze Autoritatea electorală centrală şi ANAF privind sumele cheltuite de USL în campanie (Imagine: Liviu Chirica/Mediafax Foto)
Murgeanu a susţinut, la o conferinţă de presă, că în sectoarele 1, 3 şi 6 USL a cheltuit 3,7 milioane de euro pentru afişaj şi panotaj, iar limita admisă de lege este de 1,27 de milioane de euro.
El a spus că la Sectorul 1 Andei Chiliman îşi face o "campanie deşănţată" şi la fel ca Robert Negoiţă la Sectorul 3 şi Rareş Mănescu la Sectorul 6 a cheltuit peste un milion de euro pentru outdoor.
"PDL Bucureşti cere să se autosesizeze Autoritatea electorală centrală, ANAF, ba chiar şi cei de la spălarea de bani, ca să vadă de unde şi cum s-au cheltuit aceşti bani", a spus Răzvan Murgeanu.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
El a arătat că, spre exemplu, la Sectorul 1 USL are 139 de bannere, în timp ce PDL nu are niciunul, arătând că PDL încearcă să monteze aici trei bannere.
"Nu cred că avem mai mult în tot Bucureştiul de 100 de panouri", a adăugat Murgeanu.
Întrebat cât cheltuie PDL Bucureşti în această campanie, Murgeanu a spus că suma este la jumătate faţă de campania trecută şi că aceasta reprezenta sub 25% din ce a cheltuit USL.
"PDL Bucureşti alocă (pentru campania electorală - n.r.) cât este maximum legal, s-a renunţat la ideea de a ne povoaza şi a ne pune figura peste tot, iar o parte din aceşti bani au fost folosiţi spre exemplu pentru plantat copaci", a explicat Murgeanu.
El a mai spus că PDL acuză risipa financiară a USL, care este "de neînţeles".
Murgeanu a prezentat situaţia afişajului şi panotajului USL în sectoarele 1, 3 şi 6, arătând că este vorba în total de 344 de bannere, 243 de panouri, 31 de prisme, 560 de steguleţe pe stâlpi şi 30 de stand-up-uri cu 3 feţe.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO