Să vorbim despre violet! Flacăra violet. Dacă e campanie, politicienii apelează la tot felul de trucuri; chiar şi vestimentare.
Când vine vorba de culori, ochii şi inima se conectează. Legătura dintre culoare şi emoţie este foarte puternică! Este exemplul special al nuanţei violet. Experţii spun că oamenii par fie să o iubească, fie să o urască.
„Culoarea mov nu implică, nu denotă respect. Dacă vrei respect, nu porţi mov”, spune Dragoş Săndulache, designer vestimentar.
Politicienii, clar, o iubesc! Mai ales în campania electorală.
„Politicienii care o poartă, poartă culoarea pentru că ea, în istorie a semnificat abundenţa, echilibrul”, a descifrat Dragoş Săndulache simbolismul ei
Designerii vestimentari nu o recomandă în politică. Cel puţin, nu pentru bărbaţi.
„Am văzut mai devreme o fotografie cu domnul Vela, îmbrăcat într-un sacou care, pe lângă că era foarte mare pentru dânsul, cred că era cu două numere mai mare, era de culoare mov, apoi cravata era violet sau invers, că nu mai reţin exact. Ideea este că nu denota respect”, mai spune designerul.
Specialiştii în Marketing spun că 90% din deciziile noastre sunt bazate pe culorile produselor pe care vrem să le cumpărăm. Tu votezi un candidat în mov?
Flacăra violetă (flacăra violet) este un concept provenit din ezoterism şi artele marţiale.
Flacăra violetă a devenit un concept intens mediatizat în România, începând cu anul 2010, în contextul în care politicienii români fac apel la diverse tehnici paranormale, care, cred ei, îi ajută la obţinerea de voturi, provoacă insuccese adversarilor, ajută la menţinerea stării de sănătate, şi de asemenea îi protejează de „atacuri” paranormale.
Preşedintele României, Traian Băsescu, şi-a angajat un parapshiholog – Aliodor Manolea – în preajma alegerilor din 2009, pentru a-l susţine utilizând tehnici ezoterice legate de flacăra violet. Acesta lucrase anterior pentru contracandidatul său, Mircea Geoană.