- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Numărul de telefon al lui Teo Trandafir a fost publicat la anunţuri imobiliare
Viceprimarul Mircea Raicu, membru al staff-ului de campanie al lui Teo Trandafir, a declarat, miercuri, că printre actele murdare de campanie ale Lilianei Mincă s-a aflat şi publicarea numărului de telefon al candidatului PDL la anunţuri imobiliare.
Numărul de telefon al lui Teo Trandafir a fost publicat la anunţuri imobiliare (Imagine: Dragoş Cristescu/Mediafax Foto)
El a explicat că acest număr de telefon fusese făcut public de Teo Trandafir pentru a ţine legătura prin intermediul lui cu cetăţenii din colegiu, iar prin publicarea într-un anunţ de imobiliare s-a dorit ca acesta să sune mereu ocupat, iar Teo să nu poată lua legătura cu cei care doresc să o contacteze.
Mircea Raicu a acuzat-o, într-o întâlnire cu electoratul organizată la Sala Polivalentă, pe candidata PSD+PC că distribuie costume de haine şi conserve de ananas cetăţenilor din colegiu, acestea fiind, în opinia sa, exemple clare de mită electorală şi a susţinut că există, potrivit infomaţiilor sale, liste pentru cumpărarea de voturi în ziua alegerilor.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Azi, în Sfânta zi a Crăciunului, poate știi de ce Iisus Hristos nu s-a născut român
-
Ciolacu publică facturile pentru zborurile private la Nisa în ziua de Crăciun
-
Pericol în Constanţa: Elicea unei eoliene se învârte necontrolat aproape de un cămin de bătrâni
-
Care sunt cei şapte magnifici care au salvat bursa din Germania şi au sfidat crizele anul acesta
Viceprimarul Capitalei a făcut un apel către Poliţia Sectorului 4 să ia măsuri în această privinţă.
Raicu a vorbit despre "o întreagă campanie murdară" în Colegiul 19, cu evenimente "imorale care se transformă spre finalul campaniei în evenimente ilegale", precum vandalizarea sediului de campanie al PDL, bannere tăiate, campania de denigrare prin ziarul de campanie "Colegiul 19" unde s-au publicat minciuni la adresa lui Teo Trandafir.
În plus, candidata Liliana Mincă a renunţat pe parcursul campaniei electorale la culoarea roşie de pe materialele de promovare şi a preluat culoarea, dar şi sloganul lui Teo Trandafir, "Mai mult suflet", a mai susuţinut Mircea Raicu.
"Când ai luat salariu de 20.000 de euro de la Loterie, din banii publici şi apoi îi căinezi pe pensionari, asta nu e politică", a mai spus Mircea Raicu.
La rândul său, Teo Trandafir şi-a prezentat, la acţiunea de campanie la care au participat câteva zeci de persoane, câteva din proiectele pe care doreşte să le pună în practică în Parlament.
Ea a ţinut să le transmită celor prezenţi că nu o interesează să facă bani intrând în politică, întrucât a lucrat până acum la patron şi nu a luat niciodată bani de la stat.
Teo Trandafir a glumit spunând că, dacă are 16 vile în Elveţia, este pentru că aşa a fost plătită de patron şi nu pentru că a câştigat bani de la stat.
"Am intrat în această tornadă pentru copii", a mai declarat Teo Trandafir, enumerând câteva dintre proiectele de lege pe care doreşte să le promoveze din calitatea de deputat.
Ea a spus că doreşte înfiinţarea unor şcoli pentru părinţi, în condiţiile în care tot mai mulţi părinţi nu se înţeleg cu copiii lor şi se impun astfel de instituţii unde să existe şi consiliere psihologică.
O altă propunere a lui Teo Trandafir este crearea de "tribunale ale copiilor şi familiei", pentru a nu mai exista abandon sau fenomene precum cerşitul în rândul copiilor.
Teo Trandafir a mai anunţat că a pregătit un amendament la legea educaţiei naţionale, prin care familiile să primească de la stat cupoane pentru creşe, ea arătând că este importantă educaţia încă din perioada 0-3 ani, nu doar de la grădiniţă. Ea a menţionat că această prevedere privind cupoanele există în lege, dar că acestea se dau de către angajatori, numai că acest drept nu este cunoscut în momentul de faţă, drept dovadă că o singură persoană a ridicat acest cupon de la angajator, în Bucureşti. Teo Trandafir a arătat că efortul bugetar pentru aceste cupoane reprezintă doar 1% din bugetul educaţiei, iar valoarea acestora ar urma să fie stabilită în funcţie de venitul părinţilor, putând fi folosite atât în sistemul de stat, cât şi în privat.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
GANDUL.RO