- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
PDL conduce în topul cheltuielilor din campania pentru locale
Toate partidele parlamentare, cu excepţia PRM, au cheltuit mai mulţi bani decât veniturile declarate în campania pentru alegerile locale din iunie, PDL, PSD şi PNL având cele mai mari cheltuieli, majoritatea pe tipărituri şi materiale promoţionale.
PDL conduce în topul cheltuielilor din campania pentru locale (Imagine: Mediafax Foto)
Conform situaţiei veniturilor şi cheltuielilor partidelor în campania pentru alegerile locale din luna iunie, publicată de Autoritatea electorală Permanentă în Monitorul Oficial, PNL a înregistrat venituri de 17.818.520, 83 lei, iar cheltuielile au fost de 18.542.125,04 lei, liberalii înregistrând un deficit de peste 700.000 de lei şi cheltuieli angajate restante de 3.238.607, 83 lei.
Cele mai mari cheltuieli au fost pentru tipărituri şi alte materiale promoţionale, precum şi pe publicitatea în mass-media.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
PDL a avut venituri totale de 23.435.647 lei şi cheltuieli totale de 27.172.296 lei.
Rezultatul financiar al campaniei este negativ, reprezentând suma de 3.735.648 lei. De asemenea, la PDL figurează şi sume neachitate de aproape 5 milioane de lei. Şi la PDL, tot materialele promoţionale şi tipăriturile au avut cele mai mari costuri.
PSD a raportat venituri de 17.117.309, 33 lei şi cheltuieli de 25.978.235,57 lei, astfel că social-democraţii au un deficit de peste 8.800.000 lei, dar şi sume neachitate de 9.455.467, 95 lei. Costul tipăriturilor şi al altor materiale promoţionale a fost de aproape 13 milioane de lei.
PRM a raportat sume egale la venituri şi la cheltuieli, respectiv de 1.046.824, 71 lei, aşa că rezultatul financiar al campaniei este 0.
UDMR a înregistrat venituri de 3.381.965, 08 lei şi cheltuieli de 3.878.127,39 lei, având un rezultat financiar negativ de aproape 500.000 de lei, iar cheltuieli angajate restante de 491.131,32 lei.
Conservatorii au declarat venituri de 1.828.372 lei şi cheltuieli de 1.989.500 lei, având un deficit de 161.128 lei şi cheltuieli angajate restante de 256.892 lei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO