- Home
- Politic
- BUCUREŞTI, (11.03.2018, 13:31)
- Gabriel Pecheanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
PNL declanşează o ofensivă în comunicarea on-line
Liberalii se vor concentra pe comunicarea on-line, fiecare ales local urmând să informeze cetăţenii, inclusiv pe Facebook, despre activitatea sa politică, numărul de interacţionări urmând să fie unul dintre criteriile de evaluare a activităţii filialelor partidului.
Urmărește
646 afișări
PNL declanşează o ofensivă în comunicarea on-line
”Am decis propunerea de hotârre către Consiliul Naţional privitoare la modul evaluare a Filialelor judeţene prin intermediul planurilor de acţiune trimestriale şi a unor criterii obiective de evaluare a progreselor făcute de fiecare filială. A fost prezentată propunerea de hotărâre a Consiliului Naţional Liberal privind Programul de transparenţă şi deschidere către societate a PNL intitulat «PNL zi de zi alături»”, a declarat după şedinţa Biroului Politic Naţional al PNL, preşedintele Ludovic Orban.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Gabriel Cotabiță a murit la vârsta de 69 de ani
-
Prag depăşit. Peste 150.000 de români au votat în străinătate la alegerile prezidenţiale
-
Atenţionare de călătorie în Italia din cauza unei greve în transportul feroviar
-
În Schengen, dar cu controale la graniţă. Surse bulgare: controalele la frontierele terestre vor rămâne în vigoare timp de cel puţin şase luni după aderare. Excepţie pentru graniţa Bulgaria-Grecia
Potrivit acestuia, sunt 20 de criterii de evaluare a filialelor partidului. Printre acestea se numără şi parteneriatele cu societatea civilă, dar şi comunicarea online. Potrivit strategiei aleşii locali ai partidului trebuie să-şi deschidă siteuri proprii, dar şi conturi de Facebook prin care să informeze cetăţenii privitor la deciziile partidului, la proiectele de legi, a proiectelor de hotărâre ale partidului.
”Am introdus şi criterii de transparenţă în site în care fiecare membru din conducerea judeţeană a partidului, fiecare parlamentar, primar, preşedinte de organizaţie locală să-şi facă publice datele importante, cum sunt CV ul, telefoanele de contact, adresa de mail, programul de audienţe la sediu, programul de întâlniri publice, practic un registru al transparenţei la nivelul tuturor filialelor. (...) Am solicitat fiecărui consilier judeţean şi local să-şi facă public modul în care votează în consiliile judeţene, pentru ca acolo unde nu există transparenţă să se introducă un sistem prin care orice cetăţean să ştie cum votează fiecare. Sunt lucruri normale şi fireşti. Să interacţioneze cu cetăţenii, să fie accesibili, să răspundă la întrebări, să facem - eu am început şi liderii naţionali vor participa la sesiuni de întrebări şi răspunsuri, astfel încât orice cetăţean să poată să adreseze întrebări. La fel, trebuie generat şi la nivel judeţean acest mod de comunicare, care trebuie să fie nu numai o comunicare unilateral, ci un dialog”, a adăugat Orban.
Potrivit preşedintelui PNL, numărul de ”like-uri” nu va reprezenta un criteriu de evaluare.
”Am introdus numărul de interacţiuni. Impact, număr de interacţiuni... Sunt anumiţi parametri care sunt uşor accesaţi. Trebuie să înţeleagă, iar marea majoritate au înţeles, că la noi aproape două treimi folosesc acest mod de comunicare. Există 67% din populaţie care comunică pe online. Asta înseamnă că oamenii s-au obişnuit să obţină informaţii din mediul online şi nu se poate ca un partid să nu se adapteze la acest mod de comunicare, să furnizeze toate informaţiile despre activitatea sa şi prin intermediul comunicării online”, a mai spus Ludovic Orban.
El a mai spus că pe conturile personale ”fiecare face ce vrea”.
Citește pe alephnews.ro: Moscova nu are bani nici să câștige războiul cu Ucraina, nici să piardă. Care este situația economică a Rusiei
Citește pe www.zf.ro: Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cutremur pe piaţa imobiliară: ”Preţurile se vor duce la cer în perioada următoare. Realitatea e că cei care nu îşi vor mai permite să cumpere vor sta cu chirie, cum se întâmplă şi în străinătate“ VIDEO
Cine este antreprenoarea care a revoluţionat industria textilă cu afacerea sa? Ea a renunţat la jobul pe care il avea, pentru a se implica într-un proiect pe care îl creştea de mai multă vreme
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Vedeta din filmele pentru adulți s-a cuplat cu un milionar controversat din fotbal
PROSPORT.RO
Ce a primit o clientă, după ce a comandat piept de pui în restaurantul lui Dani Oțil: „M-am îmbolnăvit pe loc”
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe