PNL declanşează o ofensivă în comunicarea on-line

Liberalii se vor concentra pe comunicarea on-line, fiecare ales local urmând să informeze cetăţenii, inclusiv pe Facebook, despre activitatea sa politică, numărul de interacţionări urmând să fie unul dintre criteriile de evaluare a activităţii filialelor partidului.

Urmărește
647 afișări
Imaginea articolului PNL declanşează o ofensivă în comunicarea on-line

PNL declanşează o ofensivă în comunicarea on-line

”Am decis propunerea de hotârre către Consiliul Naţional privitoare la modul evaluare a Filialelor judeţene prin intermediul planurilor de acţiune trimestriale şi a unor criterii obiective de evaluare a progreselor făcute de fiecare filială. A fost prezentată propunerea de hotărâre a Consiliului Naţional Liberal privind Programul de transparenţă şi deschidere către societate a PNL intitulat «PNL zi de zi alături»”, a declarat după şedinţa Biroului Politic Naţional al PNL, preşedintele Ludovic Orban.

Potrivit acestuia, sunt 20 de criterii de evaluare a filialelor partidului. Printre acestea se numără şi parteneriatele cu societatea civilă, dar şi comunicarea online. Potrivit strategiei aleşii locali ai partidului trebuie să-şi deschidă siteuri proprii, dar şi conturi de Facebook prin care să informeze cetăţenii privitor la deciziile partidului, la proiectele de legi, a proiectelor de hotărâre ale partidului.

”Am introdus şi criterii de transparenţă în site în care fiecare membru din conducerea judeţeană a partidului, fiecare parlamentar, primar, preşedinte de organizaţie locală să-şi facă publice datele importante, cum sunt CV ul, telefoanele de contact, adresa de mail, programul de audienţe la sediu, programul de întâlniri publice, practic un registru al transparenţei la nivelul tuturor filialelor. (...) Am solicitat fiecărui consilier judeţean şi local să-şi facă public modul în care votează în consiliile judeţene, pentru ca acolo unde nu există transparenţă să se introducă un sistem prin care orice cetăţean să ştie cum votează fiecare. Sunt lucruri normale şi fireşti. Să interacţioneze cu cetăţenii, să fie accesibili, să răspundă la întrebări, să facem - eu am început şi liderii naţionali vor participa la sesiuni de întrebări şi răspunsuri, astfel încât orice cetăţean să poată să adreseze întrebări. La fel, trebuie generat şi la nivel judeţean acest mod de comunicare, care trebuie să fie nu numai o comunicare unilateral, ci un dialog”, a adăugat Orban.

Potrivit preşedintelui PNL, numărul de ”like-uri” nu va reprezenta un criteriu de evaluare.

”Am introdus numărul de interacţiuni. Impact, număr de interacţiuni... Sunt anumiţi parametri care sunt uşor accesaţi. Trebuie să înţeleagă, iar marea majoritate au înţeles, că la noi aproape două treimi folosesc acest mod de comunicare. Există 67% din populaţie care comunică pe online. Asta înseamnă că oamenii s-au obişnuit să obţină informaţii din mediul online şi nu se poate ca un partid să nu se adapteze la acest mod de comunicare, să furnizeze toate informaţiile despre activitatea sa şi prin intermediul comunicării online”, a mai spus Ludovic Orban.

El a mai spus că pe conturile personale ”fiecare face ce vrea”.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici