- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Sorin Grindeanu numeşte tronsonul cu tuneluri de pe A1 Lugoj-Deva „o ruşine pentru România”
„Trebuie să terminăm o dată cu această ruşine nu pentru Banat, ci ruşine pentru România”, spune ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, aflat sâmbătă pe şantierul tronsonului cu tuneluri a Autostrăzii Lugoj-Deva.
Sorin Grindeanu numeşte tronsonul cu tuneluri de pe A1 Lugoj-Deva „o ruşine pentru România”
„Să ştiţi că ceea ce am spus mai devreme, că vom continua să punem presiune oricine ar fi ministrul transportărilor în viitorul guvern, o să vedeţi că va fi un lucru adevărat. Şi nu doar eu, sunt convins că şi autorităţile locale alese în urmă cu câteva luni vor face acest lucru. Pentru că trebuie să terminăm o dată cu această ruşine pentru, nu pentru Banat, ci ruşine pentru România”, a spus ministrul.
Grindeanu a lăudat mobilizarea constructorului, o asociere româno-bosniacă, spunând: „Am văzut că mobilizarea este una foarte bună şi va continua să fie şi mai bună".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un incendiu puternic a izbucnit în Sectorul 1 din București. Oamenii au primit mesaje RO-Alert din cauza degajărilor mari de fum
-
Detalii din negocierile pentru guvern. Surse: Formarea noului Guvern ar trebuie să se desfăşoare în acest weekend / Romaşcanu, PSD: Mâine vor fi consultări la preşedinte
-
Nu este nici zahărul nici sare nici alcoolul. Cea mai mare ameninţare la adresa sănătăţii noastre a fost indeniticată de Serge Hercberg, profesor de nutriţie la Sorbona
-
Fibroza chistică, una dintre cele mai frecvente boli genetice rare. Cum se diagnostichează şi ce teste sunt utilizate pentru a confirma boala? Interviu cu Prof. univ. Liviu Laurenţiu Pop
Ministrul s-a arătat optimist că lucrările vor fi terminate mult mai devreme decât termenul contractual din 2026.
Referindu-se la complexitatea proiectului, Grindeanu a explicat că nu este vorba despre doar 9 kilometri de drum, ci „e vorba de lucrări şi de acele lucrări de artă, dacă vreţi, care presupun foarte multe foraje, foarte multe lucruri care să ţină de rezistenţă, ceea ce înseamnă un proces tehnologic care necesită foarte mult timp".
Constructorii au început deja lucrările la portalurile de acces, apoi vor intra în etapa de foraj a tunelurilor, cu o lungime totală de 2,13 km.
Utilajele necesare construcţiei celor 9,13 km de autostradă dintre Margina şi Holdea sunt în şantier, iar depozitele cu anrocamente şi balast sunt alimentate în flux continuu, afirmă ministrul.
Lucrările se află acum undeva la 10%.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO