- Home
- Politic
- BUCUREŞTI, (22.07.2012, 19:02)
- Departamentul Politic , Mona Hera ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Udrea: După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept
Fostul ministru al Turismului Elena Udrea spune că Victor Ponta, care a criticat brandul naţional, nu se sfieşte acum să se afişeze cu "frunza" pe piept, referindu-se la faptul că premierul a purtat, la Raliul Sibiului, o cămaşă care avea pe piept logo-ul brandului de ţară.
Urmărește
1657 afișări
Udrea:După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept (Imagine: Sebastian Marcovici/Mediafax Foto)
"O dovadă în plus că nu poţi să ai încredere în Victor Ponta: după ce a criticat brandul naţional când s-a lansat, acum nu se sfieşte să se afişeze cu frunza pe piept", a scris Udrea, duminică, pe Facebook.
Premierul Victor Ponta a asistat, sâmbătă, la finala Raliului Sibiului, la care şi el a concurat, în ultimii şase ani, din poziţia de copilot, el salutându-i şi felicitându-i pe cei care au rămas în competiţie. Premierul i-a premiat pe câştigătorii Raliul Sibiului, echipajul norvegian compus din Andreas Mikkelsen şi Ola Floene.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Avion doborât de Rusia sau un simplu accident? Care sunt teoriile contradictorii din spatele tragediei aviatice din Kazahstan
-
AUR a sesizat Consiliul Concurenţei cu privire la tranzacţia de vânzare a E.ON Energie România
-
Noi violenţe în Siria, în zona în care locuiesc mulţi membri ai sectei alawite a lui Assad
-
Suceava. O cisternă a luat foc, în urma unui accident rutier. Patru persoane rănite
La Raliul Sibiului, Victor Ponta a purtat o cămaşă albă care avea în partea stângă logo-ul brandului de ţară - frunza, lansat de fostul ministru al Turismului Elena Udrea, cu ocazia zilei naţionale a României, la Expoziţia Mondială 2010, organizată la Shanghai.
În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu. Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare. Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat în partea de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde şi înclinat spre dreapta. Fundalul este alb, fără alte elemente distinctive.
Citește pe alephnews.ro: Autoritățile franceze salvează peste 100 de persoane care încercau să traverseze spre Marea Britanie
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Trump explodează pe Truth Social. Președintele ales le spune celor 37 de persoane cu pedepse comutate de Biden să „se ducă dracului” de Crăciun
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Vreţi să trăiţi mai mult? 6 sfaturi esenţiale de la un specialist care spune că şi-a „întinerit” vârsta cu 20 de ani
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe