Prima pagină » Politic » Udrea: După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept

Udrea: După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept

Fostul ministru al Turismului Elena Udrea spune că Victor Ponta, care a criticat brandul naţional, nu se sfieşte acum să se afişeze cu "frunza" pe piept, referindu-se la faptul că premierul a purtat, la Raliul Sibiului, o cămaşă care avea pe piept logo-ul brandului de ţară.
Udrea: După ce a criticat brandul naţional, Ponta nu se sfieşte acum să se afişeze cu frunza pe piept

„O dovadă în plus că nu poţi să ai încredere în Victor Ponta: după ce a criticat brandul naţional când s-a lansat, acum nu se sfieşte să se afişeze cu frunza pe piept”, a scris Udrea, duminică, pe Facebook.

Premierul Victor Ponta a asistat, sâmbătă, la finala Raliului Sibiului, la care şi el a concurat, în ultimii şase ani, din poziţia de copilot, el salutându-i şi felicitându-i pe cei care au rămas în competiţie. Premierul i-a premiat pe câştigătorii Raliul Sibiului, echipajul norvegian compus din Andreas Mikkelsen şi Ola Floene.

La Raliul Sibiului, Victor Ponta a purtat o cămaşă albă care avea în partea stângă logo-ul brandului de ţară – frunza, lansat de fostul ministru al Turismului Elena Udrea, cu ocazia zilei naţionale a României, la Expoziţia Mondială 2010, organizată la Shanghai.

În centrul logoului apare scris „România” într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei „â” este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu. Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare. Sloganul „explore the Carpathian garden” este plasat în partea de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde şi înclinat spre dreapta. Fundalul este alb, fără alte elemente distinctive.