Prima pagină » Politic » Udrea se consideră „o ţintă indirectă”, înaintea campaniei pentru prezidenţiale

Udrea se consideră „o ţintă indirectă”, înaintea campaniei pentru prezidenţiale

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat, miercuri, la Antena 3, întrebată dacă se consideră o "vulnerabilitate" a preşedintelui Traian Băsescu, aşa cum afirmase Elena Băsescu, că se consideră mai degrabă "o ţintă indirectă, înaintea campaniei prezidenţiale".
Udrea se consideră
19 aug. 2009, 22:55, Politic

"Eu m-aş considera mai degrabă o ţintă indirectă, înaintea campaniei pentru Preşedinţie, prin ricoşeu. Dăm în Elena Udrea, că poate se leagă lucrurile şi atingem…", a spus ministrul Turismului.

Elena Udrea i-a răspuns şi colegului de partid, prim-vicepreşedintele PDL Theodor Stolojan, care se exprimase, în weekend, împotriva cheltuielilor "festiviste" în plină criză economică.

"M-a mirat că această afirmaţie nu a fost făcută de un coleg, ci de un economist. Turismul este o alternativă pentru economia din România. A nu te preocupa de turism când ai resurse atât de mari de a creşte contribuţia la PIB, de a creşte numărul locurilor de muncă, înseamănă să fii inconştient şi să repeţi greşeala care se face de 20 de ani. Mă mir că un economist de talia domnului Stolojan a făcut această remarcă absolut superficială şi ignoră posibilităţile pe care turismul românesc le are de a adduce bani", a spus Udrea.

Ea a dat exemplul Bulgariei, care a cheltuit pe publicitate pe televiziunile din România, între iulie 2008-iulie 2009, 11.820.200 euro.

Prim-vicepreşedintele PDL Theodor Stolojan a declarat, la sfârşitul săptămânii trecute, că aproape în toate ministerele se fac cheltuieli de promovare, arătând că, într-o perioadă de criză, când se pierd locuri de muncă, toată lumea trebuie să dea dovadă de reţinere în privinţa cheltuielilor, mai ales a celor "de tip festivist".

Prim-vicepreşedintele PDL Adriean Videanu a declarat, duminică, într-o conferinţă de presă, că nu toate cheltuielile făcute de ministerele Tineretului şi Turismului sunt "festiviste", cum s-a exprimat Theodor Stolojan, apreciind că turismul are nevoie de un marketing adecvat care, însă, costă.