Udrea se consideră "o ţintă indirectă", înaintea campaniei pentru prezidenţiale

Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat, miercuri, la Antena 3, întrebată dacă se consideră o "vulnerabilitate" a preşedintelui Traian Băsescu, aşa cum afirmase Elena Băsescu, că se consideră mai degrabă "o ţintă indirectă, înaintea campaniei prezidenţiale".

Urmărește
20 afișări
Imaginea articolului Udrea se consideră "o ţintă indirectă", înaintea campaniei pentru prezidenţiale

Udrea se consideră "o ţintă indirectă", înaintea campaniei pentru prezidenţiale (Imagine: Liviu Adăscăliţei/Mediafax Foto)

"Eu m-aş considera mai degrabă o ţintă indirectă, înaintea campaniei pentru Preşedinţie, prin ricoşeu. Dăm în Elena Udrea, că poate se leagă lucrurile şi atingem…", a spus ministrul Turismului.

Elena Udrea i-a răspuns şi colegului de partid, prim-vicepreşedintele PDL Theodor Stolojan, care se exprimase, în weekend, împotriva cheltuielilor "festiviste" în plină criză economică.

"M-a mirat că această afirmaţie nu a fost făcută de un coleg, ci de un economist. Turismul este o alternativă pentru economia din România. A nu te preocupa de turism când ai resurse atât de mari de a creşte contribuţia la PIB, de a creşte numărul locurilor de muncă, înseamănă să fii inconştient şi să repeţi greşeala care se face de 20 de ani. Mă mir că un economist de talia domnului Stolojan a făcut această remarcă absolut superficială şi ignoră posibilităţile pe care turismul românesc le are de a adduce bani", a spus Udrea.

Ea a dat exemplul Bulgariei, care a cheltuit pe publicitate pe televiziunile din România, între iulie 2008-iulie 2009, 11.820.200 euro.

Prim-vicepreşedintele PDL Theodor Stolojan a declarat, la sfârşitul săptămânii trecute, că aproape în toate ministerele se fac cheltuieli de promovare, arătând că, într-o perioadă de criză, când se pierd locuri de muncă, toată lumea trebuie să dea dovadă de reţinere în privinţa cheltuielilor, mai ales a celor "de tip festivist".

Prim-vicepreşedintele PDL Adriean Videanu a declarat, duminică, într-o conferinţă de presă, că nu toate cheltuielile făcute de ministerele Tineretului şi Turismului sunt "festiviste", cum s-a exprimat Theodor Stolojan, apreciind că turismul are nevoie de un marketing adecvat care, însă, costă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici