"E o chestiune care mi se pare foarte simplă: trezorierul partidului va discuta cu eventualii creditori şi bănuiesc că, pe baza dovezilor pe care le au, a probelor respective, se va rezolva această chestiune", a spus Năstase.
"Nu mă ocupam de căciuliţele care, eventual, trebuia să acopere vaporaşele din hârtie care circulau la vremea aceea. Să fim serioşi", a mai spus Năstase, răspunzând astfel unei întrebări privind datoria PSD faţă de RP Media Production.
RP Media Production din Bucureşti a mandatat agenţia de colectare debite Urban şi Asociaţii să negocieze cu Consiliul Naţional al PSD plata datoriilor provenite din campania electorală a anului 2004, pentru executarea a 17.000 de căciuliţe şi fulare cu sigla partidului.
"Între cele două tururi de scrutin din noiembrie 2004, Consiliul Naţional al PSD a comandat către societatea creditoare executarea a circa 17.000 de căciuliţe şi fulare cu sigla PSD, care au fost utilizate în campania electorală. Valoarea contractului a fost de circa 120.000 RON, însă, după eşecul înregistrat în alegeri, PSD a uitat să îşi mai plătească aceste restanţe", se arată într-un comunicat al agenţiei Urban şi Asociaţii, remis marţi agenţiei MEDIAFAX.
Conform sursei citate, în anul 2005, întrucât Fiscul blocase conturile societăţii RP Media Production din cauza neachitării TVA aferentă acestui contract, conducerea PSD a făcut o plată parţială, însă aceşti bani au fost ultimii plătiţi până la acest moment în contul datoriei din campania electorală.
Potrivit aceleiaşi surse, urmare a primelor contacte stabilite cu PSD, colectorii de debite de la Urban şi Asociaţii au obţinut promisiunea prezentării unei eşalonări de plată, care era aşteptată să vină din partea trezorierului PSD, marţi, 26 februarie 2008.
Agenţia avertizează că, dacă debitul principal şi dobânzile nu vor fi acoperite până la 1 martie 2008, PR Media va fi nevoită să se adreseze instanţei de judecată.