(P) Kaufland lansează campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, anunţă transparentizarea salariului brut de pornire şi introduce un asistent digital care să îi ghideze pe candidaţi în procesul de aplicare

Compania a primit recent certificarea Inspiring Employer.

Urmărește
190 afișări
Imaginea articolului (P) Kaufland lansează campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, anunţă transparentizarea salariului brut de pornire şi introduce un asistent digital care să îi ghideze pe candidaţi în procesul de aplicare

(P) Kaufland lansează campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, anunţă transparentizarea salariului brut de pornire şi introduce un asistent digital care să îi ghideze pe candidaţi în procesul de aplicare

Kaufland România a lansat o nouă campanie de brand de angajator, „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”, care aduce în prim-plan o parte dintre angajaţii companiei, selecţionaţi de campioana Cristina Neagu, prin intermediul căreia toţi cei interesaţi de o carieră în retail pot intra în culisele Kaufland. Mai mult, Kaufland anunţă o serie de beneficii pentru angajaţii săi, transparentizarea salariului brut de pornire pentru rolurile de execuţie, aspect care va fi menţionat în anunţurile de angajare începând cu data de 1 octombrie şi introducerea, pe microsite-ul cariere.kaufland.ro, a asistentului digital KALA, care susţine candidaţii în accesarea informaţiilor relevante despre Kaufland şi îi ajută să aplice pentru un rol potrivit în cadrul echipei.

Noua campanie de brand de angajator este, de fapt, un „making of” al campaniei în sine, în care Cristina Neagu, recunoscută pentru performanţele din handbal, a mers în magazinele Kaufland, în depozite şi în sediul central pentru a-i cunoaşte şi a-i selecta pe angajaţii care zi de zi se implică, sunt responsabili, dau dovadă de spirit de echipă şi îi inspiră pe cei din jur, reuşind astfel să facă diferenţa atât pentru clienţii care au parte de cea mai bună experienţă la cumpărături, cât şi pentru colegi şi chiar pentru societate. Fiecare dintre cei selecţionaţi de Cristina Neagu spune câte o poveste despre universul Kaufland: de la mediul de lucru, echipă, activităţi curente şi până la toate micile detalii care fac dintr-o zi obişnuită, o zi specială. Campania este totodată o invitaţie adresată candidaţilor de a-şi atinge potenţialul şi de a-şi construi o carieră în domeniu, prin intermediul mesajului: „Începe o carieră. Nu doar un job”.

„Rezultatele pe care le-am obţinut de-a lungul timpului vin ca o confirmare a profesionalismului de care echipa noastră extinsă dă dovadă în fiecare zi, ceea ce face ca alăturarea celei mai bune jucătoare de handbal cu angajaţii Kaufland să fie una cât se poate de naturală”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România. „Totodată, prin intermediul acestei campanii, ne dorim să ajungem la toţi cei care îşi doresc mai mult decât un simplu job, la cei care vor să îşi construiască o carieră în adevăratul sens al cuvântului în retail.”, a adăugat aceasta.

Campania „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU” vine nu doar cu un mesaj de încurajare pentru toţi cei care vor să facă o schimbare pozitivă pentru viitorul lor profesional, ci şi cu iniţiative concrete care contribuie la o mai bună informare a potenţialilor candidaţi prin intermediul chatbotului KALA şi prin publicarea nivelului salarial de pornire pentru poziţiile de execuţie, în anunţurile de angajare. Aşadar, în timp ce asistentul virtual KALA răspunde tuturor întrebărilor legate de oportunităţile profesionale, mediul de lucru, beneficiile şi activitatea din cadrul Kaufland, noile anunţuri de recrutare vor preciza, de la 1 octombrie, în mod transparent, tipul de contract şi salariul brut de pornire pentru activitatea desfăşurată.

Campania aduce şi o serie de beneficii pentru cei care fac deja parte din echipa Kaufland. Pentru că echilibrul între viaţa profesională şi cea personală este esenţial, Kaufland le oferă angajaţilor posibilitatea unui program flexibil, dar şi timp liber, pentru activităţile personale. Aşadar, aceştia pot avea, suplimentar zilelor de concediu de odihnă oferite conform legislaţiei în vigoare, zile libere oferite în funcţie de vechimea în companie, care, cumulate cu zilele libere legale, pot ajunge până la 27 pe an, zile libere oferite pentru acţiunile de voluntariat, beneficii sportive (7CARD/ 7 card@home, World Class, Color Run, campionatul de fotbal Kaufland), cât şi de activităţi pentru timpul liber (Bookster, cursuri online gratuite, curs de educaţie financiară). De asemenea, aceştia se bucură de extra beneficii pentru evenimente speciale (căsătorie, naştere/adopţie, vouchere cadou pentru copii de Paşte, de 1 Iunie şi de Moş Nicolae, pachete cadou, primă pentru recomandare angajaţi etc.), asigurarea voluntară de sănătate şi de reduceri la anumiţi parteneri.

Totodată, în ultimii 6 ani consecutiv, Kaufland a obţinut titlul de Angajator de Top, demonstrând astfel că este nu numai unul dintre cei mai mari realieri de pe piaţa din România, ci şi un sprijin puternic pentru angajaţii săi. În plus, recent, compania a primit certificarea Inspiring Employer care atestă faptul că bunăstarea angajaţilor este prioritară în cadrul reţelei, astfel că toţi cei care alcătuiesc echipa Kaufland beneficiază de cele mai bune condiţii, politici şi proceduri de lucru. Kaufland a primit premiul „Elite Shining Star” care reprezintă cea mai înaltă şi mai prestigioasă distincţie oferită de Inspiring Employers, pe baza a 10 criterii de evaluare organizaţională precum: atragerea şi retenţia de talente, procesul de inducţie al noilor angajaţi, recompense şi recunoaştere, învăţare şi dezvoltare, carieră, transparenţă, diversitate şi incluziune, bunăstarea angajaţilor, responsabilitate socială corporativă, sustenabilitate şi brand de angajator. Kaufland se distinge astfel ca un angajator care oferă premisele şi condiţiile de lucru necesare pentru ca angajaţii să poată lucra într-un mediu unde sunt valorizaţi, susţinuţi să se dezvolte şi să îşi îndeplinească obiectivele de carieră.

Cei care îşi doresc să facă parte din echipa Kaufland sunt invitaţi să consulte oportunităţile disponibile, accesând cariere.kaufland.ro.

Video-ul oficial al campaniei poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=FTjT0lTWNZc.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici