(P) Locuitori din comuna Scărişoara se bucură pentru prima dată de energie electrică

Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, au lansat campania POD cu POD luminezi o casă prin care îşi propun să asigure accesul la electricitate celor din zonele izolate

Urmărește
205 afișări
Imaginea articolului (P) Locuitori din comuna Scărişoara se bucură pentru prima dată de energie electrică

Bucureşti, 25 ianuarie 2021: Au aşteptat asta o viaţă întreagă. Şi aproape se resemnaseră cu gândul că nu vor beneficia vreodată de energie electrică. Însă de curând au reuşit să aprindă pentru prima dată lumina în case. Este vorba despre locuitori din comuna Scărişoara, cărora Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, le-au asigurat această necesitate de bază în cadrul campaniei POD cu POD luminezi o casă.

Soluţia oferită, denumită ElectricPOD, constă într-un kit fotovoltaic de 1Kw care poate asigura funcţionarea permanentă a 6 becuri cu tehnologie LED la o putere echivalentă de 75 W/bec, a unui televizor LED, unui frigider, unui radio şi a unor dispozitive de încărcare a telefoanelor mobile. Asigurarea energiei electrice reprezintă o schimbare majoră în viaţa beneficiarilor, care reuşesc pentru prima dată să îşi continue activităţile casnice fără probleme şi după lăsarea întunericului.

”Ariel, marcă P&G, vine să îmbunătăţească constant experienţa de acasă, precum şi viaţa oamenilor din comunităţile în care activează, cu ajutorul celor mai avansate tehnologii. Ne bucurăm că împreună cu partenerii noştri, Carrefour şi ViitorPlus, contribuim la asigurarea independenţei electrice pentru cei aflaţi în dificultate, prin soluţii inovatoare care au la bază energie regenerabilă. Această campanie face parte din iniţiativa globală P&G, #leadwithlove, prin care ne dorim ca anul 2021 să fie anul în care vom face şi mai mult bine pentru comunităţile care au nevoie de noi, dar şi pentru mediul înconjurător”, a spus Răzvan Resmeriţă, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est în cadrul P&G.

“Gestul de a cumpara un produs nu înseamnă mult la prima vedere. Până când ataşezi la el o cauză importantă. Şi atunci, fiecare mic gest devine o faptă bună. După cinci luni de la lansarea campaniei POD cu POD luminezi o casă, ne mândrim să vedem concret cum viaţa locuitorilor din Scărişoara s-a îmbunătăţit, graţie mai ales faptelor bune ale consumatorilor care şi-au pus încrederea în acest program. Este o reuşită pentru  întreaga comunitate, care  acum poate privi viitorul cu mai multă încredere, pentru fiecare client şi pentru iniţiatorii proiectului.” a declarat Anca Damour, Membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

“Primii beneficiari ai panourilor solare trăiesc în Apuseni, în zone izolate, sunt oameni care nu au avut niciodată în casă becuri, un frigider, un televizor. Am trăit alături de ei emoţia aprinderii primului bec şi bucuria datorată sprijinului primit printr-un efort comun al tuturor persoanelor care au susţinut campania propusă de Ariel şi Carrefour”, a completat Teia Ciulacu, Preşedinte ViitorPlus.

Campania continuă, iar Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, îi invită pe consumatori să se alăture obiectivului de a aduce energie electrică în casele izolate din ţară. Astfel, pentru fiecare produs Ariel PODS achiziţionat exclusiv din toate magazinele Carrefour din ţară sau prin Bringo, până la 23.07.2021, Ariel şi Carrefour fac o donaţie către ViitorPlus în vederea susţinerii programului.

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale

Despre ViitorPlus

ViitorPlus este o organizaţie non-profit cu o experienţă de peste 14 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educaţie pentru mediu, voluntariat şi infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt: Adoptă un copac!, Atelierul de Pânză, RECICLETA, Harta Reciclării, ecOprovocarea, BirouEco, Amenajarea eco-turistică a cascadei Bigăr, Regenesys. Viziunea ViitorPlus: „Redescoperim împreună legătura cu natura şi investim în ceea ce lăsăm în urma noastră”. www.viitorplus.ro

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele peste 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store şi cu o reţea prezentă în 38 de localităţi.

Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, s-a lansat Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România. Creat în 2019, Deschidem Vinul Românesc este un program pe termen lung, de susţinere a producătorilor locali de vinuri prin care Carrefour îşi propune să aşeze vinul românesc pe harta internaţională a vinurilor şi să-l transforme într-un brand de ţară. Ca parte a aceluiaşi demers strategic, Carrefour a lansat în luna martie 2019 Creştem România BIO, un program naţional pentru susţinerea conversiei fermierilor români la agricultura BIO şi promovarea produselor BIO româneşti. Iar în 2020, Carrefour a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio” prin care promovează produsele crescute de fermierii din program. Aceste iniţiative aduc mai aproape de consumatori producătorii români şi le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piaţă de desfacere sustenabilă.

În luna iulie 2019, Carrefour România a lansat “Punem preţ pe plastic”, un program de economie circulară, adresat limitării cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. În cadrul programului, iniţiativa Plata cu PET-ul a ajuns în 7 hipermarketuri Carrefour din 6 oraşe: Bucureşti (Băneasa şi ParkLake), Constanţa, Buzău, Cluj, Oradea şi Timişoara. În fiecare oraş, timp de 10 zile, oamenii au putut aduce PET-uri în schimbul fructelor şi legumelor provenite de la producători locali. Iniţiativa a adunat un număr de 270.000 de PET-uri pentru 64.000 kg fructe şi legume de sezon.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici