(P) POD cu POD luminezi o casă - campania Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, se extinde într-o nouă comunitate

  • Fiecare produs Ariel, un brand P&G, achiziţionat din magazinele Carrefour, înseamnă o donaţie către ViitorPlus, pentru iluminarea următoarei comunităţi din România: comuna Cornereva, judeţul Caraş-Severin

Articol cu conținut publicitar

Urmărește
56 afișări
Imaginea articolului (P) POD cu POD luminezi o casă - campania Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, se extinde într-o nouă comunitate

(P) POD cu POD luminezi o casă - campania Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, se extinde într-o nouă comunitate

Bucureşti, 22.12.2021 De la lumina lămpii cu gaz, la lumina generată de panouri fotovoltaice, de la resemnare, la zâmbete. Aceasta este realitatea trăită de locuitori din comuna Scărişoara, judeţul Alba, după ce Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, le-au asigurat această necesitate de bază, în cadrul campaniei POD cu POD luminezi o casă. Pentru primii beneficiari ai campaniei, asigurarea energiei electrice reprezintă o schimbare majoră: ei reuşesc acum să îşi continue activităţile casnice fără probleme, chiar şi după lăsarea întunericului.

Următoarea oprire? Comuna Cornereva, judeţul Caraş-Severin. Complet izolaţi într-o zonă de munte şi fără acces la reţeaua naţională de electricitate, locuitorii din comuna Cornereva se vor putea bucura de acces nelimitat la o sursă de energie electrică regenerabilă. Soluţia oferită în campanie se numeşte ElectricPOD şi constă într-un kit fotovoltaic de 1Kw care poate asigura funcţionarea permanentă a 6 becuri cu tehnologie LED la o putere echivalentă de 75 W/bec, a unui televizor LED, a unui frigider, a unui radio şi a unor dispozitive de încărcare a telefoanelor mobile.

„Campania POD cu POD luminezi o casă este o campanie care a ajuns la sufletul multora dintre noi, suntem siguri, şi ne bucurăm că împreună cu partenerii noştri, Carrefour şi ViitorPlus, am reuşit să facem o schimbare în bine în viaţa oamenilor prin intermediul tehnologiei, fix aşa cum îşi propune şi Ariel să răspundă nevoilor consumatorilor săi în fiecare zi. Eforturile noastre nu se opresc aici şi ne dorim să susţinem în continuare comunităţile care au nevoie de noi”, a spus Răzvan Resmeriţă, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est în cadrul P&G.

„În ultimii ani, consumatorii au devenit din ce în ce mai preocupaţi de subiecte legate de probleme sociale şi de mediu, aşadar ne bucurăm să ne implicăm împreună în comunitate, atât prin platforma noastră Act for Good, cât şi prin proiecte de responsabilitate socială, alături de parteneri din zona de business şi ONG. Campania POD cu POD luminezi o casă este încă o dovadă că oamenii îşi doresc să se implice în acţiuni care au scopul de a face un bine celor mai puţin norocoşi. Pentru beneficiarii din comuna Scărişoara, traiul de zi cu zi s-a schimbat considerabil, ceea ce nu poate decât să ne ofere şi mai multă încredere şi bucurie”, a declarat Alina Gamauf, HR, CSR & Corporate Affairs Director în cadrul Carrefour România.

„Anul trecut, prin efortul comun al tuturor persoanelor care au susţinut campania propusă de Ariel şi Carrefour, am reuşit să aprindem lumina şi să aducem bucuria în casele oamenilor dintr-un sat izolat din Munţii Apuseni, comuna Scărişoara. Anul acesta, satul din comuna Cornereva este următorul unde vor fi instalate panourile fotovoltaice, un sat aflat într-o zonă slab dezvoltată economic, dar care dispune de un potenţial turistic impresionant şi de resurse naturale valoroase. Ne bucurăm că putem contribui astfel la îmbunătăţirea vieţii de zi cu zi a locuitorilor şi că le putem oferi şansa de a-şi desfăşura activităţile casnice fără probleme şi după lăsarea întunericului”, a completat Teia Ciulacu, Preşedinte ViitorPlus.

Campania POD cu POD luminezi o casă continuă, iar Ariel şi Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus, le mulţumesc tuturor celor care au susţinut iluminarea primului sat şi îi invită să facă şi mai mult bine, aducând energia electrică în casele din comuna Cornereva.

Astfel, până la 30.06.2022, pentru fiecare produs Ariel PODS achiziţionat exclusiv din toate magazinele Carrefour din ţară, Ariel şi Carrefour fac o donaţie către ViitorPlus pentru iluminarea următoarelor locuinţe izolate din România.

 

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale

Despre ViitorPlus

ViitorPlus este o organizaţie non-profit cu o experienţă de peste 14 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educaţie pentru mediu, voluntariat şi infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt: Adoptă un copac!, Atelierul de Pânză, RECICLETA, Harta Reciclării, ecOprovocarea, BirouEco, Amenajarea eco-turistică a cascadei Bigăr, Regenesys. Viziunea ViitorPlus: „Redescoperim împreună legătura cu natura şi investim în ceea ce lăsăm în urma noastră”. www.viitorplus.ro

 

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienţilor săi un univers de posibilităţi de a face cumpărături în siguranţă: direct în cele peste 360 de magazine din ţară, unde, cu aplicaţia Carrefour şi casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă şi uşoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro şi platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play şi App Store.

Carrefour susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăşti, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susţinut atât financiar cât şi prin transfer de expertiză, înfiinţarea Fundaţiei pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care îşi propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România.

Ducând mai departe grija pentru comunitate şi mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preţ pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantităţii de ambalaje din plastic şi introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire şi reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile şi compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă şi derulează iniţiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor iniţiative li se adaugă contribuţia de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roşie şi suportul pentru multe alte programe prin care susţine comunităţile vulnerabile şi reduce risipa alimentară.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici