(P) Redescoperă parfumul de care te-ai îndrăgostit. Unul dintre cele mai îndrăgite parfumuri Lenor revine în ediţie limitată, odată cu aniversarea a 25 de ani în România

Urmărește
218 afișări
Imaginea articolului (P) Redescoperă parfumul de care te-ai îndrăgostit. Unul dintre cele mai îndrăgite parfumuri Lenor revine în ediţie limitată, odată cu aniversarea a 25 de ani în România

Parfumul are puterea de a ne purta chiar şi spre cele mai îndepărtate amintiri. În universul memoriei noastre, deţinem darul călătoriei în timp, prin care chiar şi cea mai subtilă adiere a unui anumit parfum ne poate purta înapoi, într-o zi anume, într-un moment care s-a întipărit în noi, precum notele de parfum pe o pânză.

Aroma inconfundabilă a parfumului Lenor care ne-a învăluit casele acum 25 de ani, se întoarce în ediţie limitată să ne bucure simţurile încă o dată, acum cu catifelare pe bază de plante şi într-un ambalaj reciclat şi reciclabil. Inspirat de adierea proaspătă de primăvară, parfumul emblematic Lenor ne invită să devenim nostalgici şi să ne amintim cu drag de momentele în care am fost răsfăţaţi de aşternuturile moi, de hainele luate în grabă dimineaţa sau de pătura moale care ne aştepta mereu pe canapea.

Lenor a fost lansat ca parte din portofoliul Procter & Gamble în anul 1963 şi încă de atunci continuă să le ofere consumatorilor săi cea mai bună îngrijire a ţesăturilor, precum şi o prospeţime de lungă durată. Parfumurile Lenor au învăluit mai apoi şi România, devenind rapid un brand nelipsit din casele românilor.

În 1998, Lenor a fost primul brand de balsam de rufe care a introdus tehnologia Scent Bubbles. Această inovaţie permite parfumului să fie încapsulat în bule mici depozitate pe haine în ultima etapă a ciclului de spălare. Cu fiecare mişcare a corpului, aceste bule se sparg şi eliberează prospeţime care durează mai mult şi mai mult.

Încă de atunci, brandul continuă să inoveze pentru a le oferi consumatorilor o experienţă senzorială unică. Parfumurile Lenor oferă momente de prospeţime intensă cu fiecare atingere a ţesăturilor, prelungindu-le, totodată durata de viaţă. Balsamul ajută fibrele să devină catifelate la atingere şi confortabile. În plus, reduce apariţia cutelor, face mai uşor călcatul hainelor şi diminuează efectul static, protejând ţesăturile împotriva deteriorării.

„Ne-am angajat să îmbunătăţim viaţa consumatorilor noştri realizând produse de înaltă calitate, şi înţelegem, de asemenea, că avem responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător. Prin urmare, explorăm continuu domenii în care putem face diferenţa. Odată cu marcarea acestui eveniment de sărbătoare, ne dorim ca relansarea primului balsam Lenor pe piaţa din România, să le aducă românilor amintiri plăcute şi prospeţimea pe care au simţit-o acum 25 de ani”, a spus Răzvan Resmeriţă, Director de Comunicare Fabric Care Europa de Sud-Est, în cadrul P&G.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici