BOGDAN ENOIU, LA INTERVIURILE GÂNDUL. Cum a câştigat agenţia McCann "Oscarul" publicităţii la Cannes. Plus: Un slogan pentru România: "Mai multă natură, mai puţină civilizaţie

În cadrul INTERVIURILOR GÂNDUL, Bogdan Enoiu, şeful McCann Erickson, a vorbit cu redactorul şef al ziarului, Claudiu Pândaru, despre recentul succes de la Cannes, despre ciocolata Rom, despre începuturile carierei sale în publicitate, dar şi despre evoluţia pieţei media. În plus, el a oferit, pe loc, un slogan pentru promovarea brandului turistic al României.

Urmărește
6 afișări
Imaginea articolului BOGDAN ENOIU, LA INTERVIURILE GÂNDUL. Cum a câştigat agenţia McCann "Oscarul" publicităţii la Cannes. Plus: Un slogan pentru România: "Mai multă natură, mai puţină civilizaţie

BOGDAN ENOIU, LA INTERVIURILE GÂNDUL. Cum a câştigat agenţia McCann "Oscarul" publicităţii la Cannes. Plus: Un slogan pentru România: "Mai multă natură, mai puţină civilizaţie

Pentru început, Bogdan Enoiu a vorbit despre premiul câştigat de agenţia pe care o conduce, McCann Erickson, în cadrul festivalului de publicitate de la Cannes. Distincţia a fost acordată pentru campania de "rebranduire" a ciocolatei Rom, al cărei tricolor de pe ambalaj a fost înlocuit, pentru o scurtă perioadă, de steagul american.

Citeste toata stirea pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici