Brandul „Ceauşescu“ i-a învins pe Hitler, Stalin şi Mussolini

Înregistrarea mărcii “Ceauşescu” de către fiul fostului dictator este o iniţiativă exotică, privită cu uimire în ţări care, la vremea lor, au fost conduse de dictatori. Demersul lui Valentin Ceauşescu de a cere în instanţă încetarea reprezentaţiilor piesei „Ultimele ore ale lui Ceauşescu“ stârneşte reacţii vehemente din partea realizatorilor.

Urmărește
3 afișări
Imaginea articolului Brandul „Ceauşescu“ i-a învins pe Hitler, Stalin şi Mussolini

Brandul „Ceauşescu“ i-a învins pe Hitler, Stalin şi Mussolini

Spectacolul e o reconsti­tuire a celebrului proces prin care soţii Elena şi Nicolae Ceauşescu au fost condamnaţi la moarte la 25 decembrie 1989, fiind pus în scenă de Institutul Internaţional pentru Crimă Politică din Berlin (Germania). Realizatorii spectacolului - producătorul Jens Dietrich, regizorul Milo Rau şi coregizorul Simone Eisenring - ne-au răspuns la trei întrebări cu privire la scandalul declanşat de întregistrarea numelui "Ceauşescu" la OSIM.

Citeste toata stirea pe www.adevarul.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici