Brandul de turism, făcut Poştă în Slovenia

Frunza pentru care Elena Udrea, mi­nis­trul Dezvoltării Regionale şi Turis­mu­lui, a plătit în jur de 900.000 de euro este utilizată şi de Poşta din Slo­ve­nia.

Urmărește
9 afișări
Imaginea articolului Brandul de turism, făcut Poştă în Slovenia

Brandul de turism, făcut Poştă în Slovenia

Controversata frunză poate fi vă­zută pe toate maşinile ce trans­por­­tă timbre, scrisori sau alte bunuri de către instituţia slovenă. Jurnalul Naţional a scris în repetate rânduri despre firme sau instituţii din alte state care utilizează o frunză ce este aceeaşi cu cea folosită de consorţiul spaniol THR&TNS pe post de logo în brandul turistic al României.

Citeste toata stirea pe www.jurnalul.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici