Brandul „România“, un omuleţ cu cap detaşabil

Administraţia din România, cunoscută ca fiind ineficientă, copleşită de birocraţie şi corupţie, vrea să se rebrănduiască. Secretarul de stat Alfred Bulai, preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale, a atribuit unei firmuliţe obscure (Imagina SRL), contra unui onorariu de 136.493 RON (aproximativ 41.000 euro) fără licitaţie, sarcina de a elabora conceptele grafice conţinând numele „ROMÂNIA”, culorile naţionale şi stema ţării ce vor apărea pe toate actele oficiale emise de instituţiile publice (Guvernul României, Parlamentul, Preşedinţia, ministere, prefecturi, servicii publice deconcentrate, primării, institute), dar şi pe abţibildurile aplicate pe autovehiculele aparţinând instituţiilor publice, bannere, infochioşcuri, plăcuţe comemorative.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Brandul „România“, un omuleţ cu cap detaşabil

Brandul „România“, un omuleţ cu cap detaşabil

Alfred Bulai a considerat că firma Imagina SRL, care se mândreşte în palmares cu o animaţie de câteva secunde pentru margarina Wiesanna Junior şi încă o mână de desene animate la fel de copilăreşti, e suficient de matură să gestioneze conceptul „România” şi elaborarea unei identităţi corespunzătoare statutului şi aspiraţiilor viitoare ale Administraţiei Publice din România.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici