Cinci milioane de euro de la Elena Udrea. Brandul turistic al României,destinat bogaţilor

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului pune la bătaie 4 milioane de euro fără TVA pentru promovarea brandului turistic al României, prin clipuri publicitare ce urmează să fie difuzate pe trei posture de televiziune internaţionale.

Urmărește
12 afișări
Imaginea articolului Cinci milioane de euro de la Elena Udrea. Brandul turistic al României,destinat bogaţilor

Cinci milioane de euro de la Elena Udrea. Brandul turistic al României,destinat bogaţilor

Dacă, în cazul ultimei campanii de acest gen, care a avut loc în anul 2009, instituţia condusă de Elena Udrea a ales drept public-ţintă al campaniei atât turişti bogaţi, cât şi săraci, noua campanie este destinată persoanelor cu venituri mari şi foarte mari care se deplasează în interes de afaceri sau de plăcere cel puţin de şase ori pe an. Campania precedentă, "Romania, land of choice", promovată de Ministerul Turismului, a făcut obiectul unui scandal mediatic ce a culminat cu anchetarea contractelor de către o comisie parlamentară.

Citeste toata stirea pe www.puterea.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici