Cine este omul care l-a inspirat pe Steve Jobs să devină "Michelangelo al erei digitale"

O altă minte genială, înaintea lui Steve Jobs, a găsit reţeta perfectă pentru a îmbina arta şi ştiinta în aşa fel încât să aducă la lumina zilei produse extraordinare: Edwin Land de la Polaroid. Vizionarul de la Apple l-a idolatrizat pe Land şi este evident că a luat tot ce era mai bun de la el.

Urmărește
19 afișări
Imaginea articolului Cine este omul care l-a inspirat pe Steve Jobs să devină "Michelangelo al erei digitale"

Cine este omul care l-a inspirat pe Steve Jobs să devină "Michelangelo al erei digitale"

Ca şi Jobs, Land a renunţat la colegiu, era obsedat de funcţii şi forme şi lua în râs ideea de "cercetare de piaţă". Amândoi au crezut cu tărie că oamenii nu ştiu ce vor până nu văd produsele.

De asemenea, la fel ca părintele Apple, Land a construit o companie ce a ajuns să fie imediat iubită de toată lumea, mai ales de cei de pe Wall Street.

Şi Land îşi "dezvelea" produsele în prezentări gigant. Debutând prin anii 60, a început să transforme întâlnirile acţionarilor de la Polaroid în show-uri lungi, cu poveste, pentru orice linie de produse pe care compania urma să o introducă. În decoruri perfect regizate, câteodată cu muzică live între segmenetele de prezentare, Land apărea pe scena, cu slide-uri proiectate în spatele său, şi obligatoriu cu produsul vedetă în mână. Astfel, în loc să dezvolte cuvântări tipice oamenilor de vânzări, Edwin te poftea în "lumea lui Land".

Citeşte mai multe despre omul care l-a inspirat pe Steve Jobs pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici