Clasamentul retailerilor care vor domina lumea în următorii ani

Analiştii sunt din ce în ce mai îngrijoraţi că economia şubredă a Statelor Unite ale Americii ne va „trage” pe toţi într-o nouă recesiune globală. Cei mai câştigaţi vor rămâne tot marii retaileri deoarece oamenii vor continua să cumpere bunuri de larg consum chiar şi-n vremuri de criză.

Urmărește
7 afișări
Imaginea articolului Clasamentul retailerilor care vor domina lumea în următorii ani

Clasamentul retailerilor care vor domina lumea în următorii ani (Imagine: www.incont.ro)

www.incont.ro prezintă clasamentul retailerilor care vor domina lumea la nivel global în următorii ani, în funcţie de potenţialul de creştere, listă întocmită de economiştii băncii elveţiene:

1. Fook Woo Group Ltd.

• Valoare de piaţă: 5.4 miliarde de dolari
• Potenţialul de creştere: 103.5%
• Domeniul de producţie: industria hârtiei
• Vânzările în regiune: China - 74.7%, Hong Kong - 25.3%

2. China Mengniu Dairy Co.

• Valoare de piaţă: 5,4 miliarde de dolari
• Potenţialul de creştere: 31.7%
• Domeniul de producţie: lactate şi îngheţată
• Vânzările în regiune: China - 100%

3. Ajinomoto Group

• Valoare de piaţă: 8.3 miliarde de dolari
• Potenţialul de creştere: 31%
• Domeniul de producţie: condimente, îndulcitori, băuturi, alimente congelate, produse de patiserie
• Vânzările în regiune: Japonia - 65.3%, restul Asiei - 16.9%, America - 10.1%, Europa - 7.7%

Citeşte mai multe pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici