CONSUMISMUL E MORT, TRAIASCA AUSTERITATEA

In apropierea sarbatorilor de iarna, principala ocupatie a populatiei este shopping-ul. Romanul insista se faca multe cumparaturi care sunt peste capacitatea buzunarului chiar si pe timp de criza.

Urmărește
2 afișări

Sindromul cheltuielilor masive pe timp de criza este de inteles la populatia SUA, care nu are in memorie vreo depresie economica dura, insotita de o depreciere masiva a Dolarului, dar insistenta romanilor de a cheltui bani, in situatia in care evolutia bunastarii fiecaruia dintre ei este impredictibila, pare cel putin bizara.

Citeste toata stirea pe www.cronicaromana.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici