Criza a şters reclamele din ziare

Anul trecut a fost, cu siguranţă, un an destul de dificil pentru jucătorii din industria locală de advertising, iar unele componente ale comunicării au simţit mai mult efectele crizei economice şi financiare.

Urmărește
7 afișări
Imaginea articolului Criza a şters reclamele din ziare

Criza a şters reclamele din ziare

Astfel, potrivit companiilor din piaţa de publicitate, cele mai mari scăderi au fost înregistrate de promovarea clasică, în special printul, în principal, din cauza faptului că bugetele au fost reorientate către acţiuni concrete cu rezultate imediat vizibile.

Citeste toata stirea pe www.curierulnational.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici