Cum au dat băncile 500 mil. euro pe promovare şi s-au ales cu 1,5 mld. euro în restanţe la credite

Aproape jumătate de miliard de euro este suma brută alocată de primele zece bănci din România pentru campanii publicitare în perioada 2003-2008, potrivit cifrelor centralizate de agenţia de monitorizare media AlfaCont.

Urmărește
1 afișare
Imaginea articolului Cum au dat băncile 500 mil. euro pe promovare şi s-au ales cu 1,5 mld. euro în restanţe la credite

Cum au dat băncile 500 mil. euro pe promovare şi s-au ales cu 1,5 mld. euro în restanţe la credite

Ce le-a adus? Profituri totale de miliarde de euro, un sold al creditelor care a urcat de la 13 mld. lei, în 2003, la peste 200 mld. lei, în 2008, şi un portofoliu de clienţi care a crescut exponenţial.

Citeste toata stirea pe www.standard.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici