Cum au profitat companiile de reţelele de socializare?

În ultimul an s-a observat o creştere a profitului în rândul companiilor care s-au folosit de reţelele sociale, bloguri, microbloguri şi forumuri pentru a câştiga contracte noi, dar cu o uşoară scădere în România, conform unui nou sondaj global realizat de Regus.

Urmărește
8 afișări
Imaginea articolului Cum au profitat companiile de reţelele de socializare?

Cum au profitat companiile de reţelele de socializare?

În 2010 Regus a constatat că 49% din companiile româneşti au câştigat clienţi noi prin intermediul activităţilor de pe reţelele sociale de afaceri. Un an mai târziu, această proporţie a scăzut cu un procent, la 48%. Studiul mai arată că, la nivel global, mai multe companii folosesc, de asemenea, mediile sociale pentru a intra în contact cu clienţii existenţi şi pentru a-i implica în acest fel.

Citeste toata stirea pe www.curierulnational.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici